برخورد 2 دستگاه پراید در اتوبان تهران-کرج/تصادف، ترافیک بسیار سنگینی در مسیر ایجاد کرد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تصادف صبحگاهی 2 دستگاه پراید در اتوبان تهران- کرج گفت:در اثر این حادثه ترافیک بسیار سنگینی در مسیر ایجاد شده و تردد خودروها دچار مشکل شده بود.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران-کرج مقابل خروجی بزرگراه حکیم، 2 دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ساعت 6:24 صبح امروز به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات ایمنی لازم به محل خادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند 2 دستگاه پراید با 5 نفر سرنشین با یکدیگر برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در اثر این حادثه ترافیک بسیار سنگینی در مسیر ایجاد شده و تردد خودروها دچار مشکل شده بود. پیش از رسیدن آتش نشانان، 3 نفر از سرنشینان خودرو که همگی دچار آسیب دیدگی جزئی شده بودند، از داخل خودرو خارج شده بودند اما 2 نفر از سرنشینان که هر دو راننده بودند، درون خودرو محبوس شده بودند.

ملکی بیان کرد:آتش نشانان سریعا عملیات خود را آغاز کردند و پس از مدتی تلاش موفق شدند هر 2 راننده که 32 ساله و 62 ساله بودند را به خارج از خودرو انتقال دادند.

وی افزود: گفتنی است 5 نفر سرنشینان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، خودرو ها با کمک عوامل پلیس راهور به حاشیه بزرگراه منتقل و معبر بازگشایی شد. آتش نشانان نیز در ساعت 6:52 به عملیات خود پایان دادند.

701

کد خبر: 845259

وب گردی

وب گردی