در عصرانه با کتاب، با دنیای نویسندگی آشنا شوید

کتابخانه قائم (عج) نشست های ادبی عصرانه با کتاب را با همکاری کانون ادبی قائم (عج) برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز از کتابخانه قائم (عج) با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به امر کتابخوانی و نویسندگی نشست های ادبی عصرانه با کتاب را با همکاری کانون ادبی قائم (عج) برگزار می کند.

در قالب این برنامه همچنین ضمن حضور اعضای کانون ادبی، نوجوانان و جوانان علاقه مند به داستان و داستان نویسی نیز حضور پیدا می کنند و هر هفته این فرصت را پیدا می کنند تا در گفت و گو با یک نویسنده درباره آثار وی و هم چنین اصول داستان نویسی آشنا شوند.

در بخش اول این برنامه کتاب کلیله و دمنه توسط کارشناسان قرائت و تفسیر می شود. سپس هر یک از اعضا اشعار و سروده های خود را قرائت می کنند تا کارشناس برنامه نقطه نظرات خود را در باره اشعار بیان کند. در پایان برنامه نیز توسط مدیریت کتابخانه قائم (عج) کتاب های مفید و خواندنی برای مطالعه به مخاطبین معرفی می شود.

زینب مرادی کارشناس ادبیات فارسی به عنوان مفسر برنامه و هم چنین آمنه تفرشی کارشناس ارشد ادبیات به عنوان کارشناش شعر، این نشست های ادبی را اداره می کنند.

نشست های عصرانه با کتاب هر پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کتابخانه قائم (عج) واقع در شهرک ولیعصر، ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، داخل پارک قائم (عج) برگزار می شود.

502

کد خبر: 845432

وب گردی

وب گردی