پلیس؛ عضو فعال خانواده

ایجاد اعتماد اجتماعی از طریق کوشش صادقانه در اشاعه ارتباط دوستانه و جلب همکاری و مشارکت مردم در اجرای ماموریت ها و عملیات امنیتی و انتظامی مطمئنا در نگرش مردم نسبت به پلیس تاثیر گذار است.اهمیت حضور نیروهای انتظامی در برقراری آرامش و آسایش شهروندان ایرانی بر ما پوشیده نیست هر جا که مردم عادی با متخلفین مواجه می شوند با امیدواری به نیروی انتظامی روی می آورند.

در هفنه نیروی انتظامی تمام یگان های مربوطه تحولات و عملکرد های مقایسه ای را نسبت به تاریخ مشابه ارائه دادند و با افتتاح و بیان برنامه های آینده پنجره روشنی را به روی مردم عزیزمان گشودند.

در هر کجای ایران و در هر حوزه که جرم و تخلفی صورت بگیرد کارکنان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی با حضور پر رنگ خود حامی جان و مال مردم هستند و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در بین مدیران این نیرو باعث موفقیت هایی در این فرماندهی گشته است.

گستردگی خدماتی که نیروی انتظامی به شهروندان ارائه می دهد نیاز به همکاری و تعاملات لازم با کارشناسان و متخصصین امر را دارد.

ستاد پلیس راهور ناجا هم یکی از یگان هایی است که به واسطه ارتباط وسیع با مردم ناگزیر به، به روز بودن و ارتقاء هر چه بیشتر مسائل فرهنگی و تجهیزاتی و پرسنلی است تا در مواجه و تقابل با عموم مردم علاوه بر تامین امنیت ترافیکی رضایت مردم را هم تامین کند.

یکی از این برنامه ها تشکیل گروه علمی جامعه اندیشمندان در حوزه راهنمایی و رانندگی کشور است. این جامعه با تشکیل حوزه های جداگانه در زمینه ترافیک و حمل ونقل ، راه وایمنی ...با تشکیل گرو ه ها و زیر گروه های متخصص و مرتبط اقدام به، به روز رسانی اطلاعات و تجهیزات ترافیکی کشورمان با کشورهای پیشرفته کرده است.

دستاوردهای این جامعه هر چند سال یکبار در یک مجمع بزرگ تعریف و در پلیس راهور مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.

*خبرنگار حوزه اجتماعی

705

کد خبر: 845514

وب گردی

وب گردی