درست بگو و یک دستمال توالت جایزه بگیر!

در راستای چالش IQ ( ضریب هوشی )میان ترامپ و رکس تیلرسون، رئیس‌جمهور پیشین مکزیک اولین تست هوش را از رییس جمهور آمریکا پرسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ بیسنته فوکس – رئیس جمهور پیشین مکزیک- که یکی از منتقدان اصلی سیاست های دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا- نیز است با انتشار یک رشته پیام توئیتری به پیشنهاد ترامپ درباره برگزاری چالش IQ با رکس تیلرسون –وزیر امور خارجه آمریکا- واکنش نشان داد.

او در نخستین پیام توئیتری خطاب به ترامپ نوشت: «دونالد ترامپ، در آزمون هوش شرکت نکن. فقط همین سوال را جواب بده: تو اسم رهبر کره شمالی را می دانی، درسته؟ اسمش اون هست یا ایل؟»

پس از آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی، جنگ لفظی میان ترامپ و کیم جونگ اون شدت گرفته است. با این حال، ترامپ تا حد ممکن از استفاده از نام رهبر کره شمالی در توئیت هایش خودداری کرده و او را با القابی همچون «مرد موشکی» یا «مرد موشکی کوچک» خطاب کرده است.

فوکس در توئیتی دیگر به بی توجهی ترامپ به مردم توفان زده پورتوریکو واکنش نشان داد و با مطرح کردن یک پرسش هوش دیگر نوشت: مردم پورتوریکو از سال 1917 جزئی از شهروندان آمریکایی بودند: درست است یا غلط؟ درست بگو و یک دستمال توالت بگیر!

فاکس پیش از این در واکنش به حرکت زننده ترامپ در برابر مردم پورتوریکو تصویری از دستمال توالت با عکس ترامپ منتشر کرده بود. رئیس جمهور آمریکا در دیدار با جمعیت مردم پورتوریکو که در یک کلیسا جمع شده بودند، رفتار عجیبی از خود نشان داد. وی دستمال کاغذی های لوله ای را مانند توپ بسکتبال به سمت جمعیت مردم پرتاب می کرد. رئیس جمهور این کار مضحک را چند بار هم تکرار کرد که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت.

کد خبر: 845651

وب گردی

وب گردی