کسانی که در تهران ناامنی کنند با پنجه‌های پلیس روبرو خواهند شد

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حضور مقتدر و با توان پلیس، گفت: کسانی که در تهران ناامنی کنند با پنجه‌های پلیس روبرو خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در نشست شهردار تهران با فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ که پیش از ظهر امروز و با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر تهران(رسولی، میرلوحی، علیخوانی و بهاره آروین) و همچنین برخی از معاونین شهردار تهران (پورسیدآقایی، عبداللهی و جاوید و یزدانی) در ساختمان ایران زمین برگزار شد، اظهار کرد: خرسند هستیم که در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی این نشست برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری روز نیروی انتظامی به هفته تبدیل و علت اصلی و اساسی آن به جهت تنوع فعالیت‌های پلیس با بیش از 120 مأموریت اصلی بوده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس با بیش از 120 مأموریت اصلی در بین سازمان‌ها و نهادها از این بابت متمایز است که این درحالی است که بیش از ده‌ها فعالیت فردی نیز توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

رحیمی بیان کرد: نیروی انتظامی با حجم مأموریت‌های بسیار از صدور گواهینامه، حفاظت و حراست از مرزها گرفته تا برخورد با اشرار، قاچاقچیان و مأموریت‌های بسیاری را در شهرها استان‌ها و در نهایت در کشور انجام می‌دهد و حجم عظیم مأموریت‌هایی را برعهده دارد.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران ما کوچکترین تحرک دشمن در این منطقه پرآشوب که همه تلاش‌های دشمن این است که به ایران برسد و نظم و امنیت را از بین ببرد ناموفق و ناکام بوده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تأکید براینکه امروزه نیروی انتظامی به بلوغ و توانمندی مورد نظر رسیده است، افزود: به عنوان مثال در دهه اول مهرماه که بیش از 11 هزار حسینیه، مسجد، تکایا و دسته‌جات در عزاداری امام حسین(ع) عزاداری کردند و علی رغم اینکه دشمنان تهدید جدی را برای برهم‌زدن مراسم‌ها داشتند، بیش از 5 هزار از دسته‌جات به صورت مستقیم تحت نظارت نیروی انتظامی قرار داشته و هدایت شدند و همکاران ما حضور گسترده‌ای را در سایر دسته‌جات داشتند و عرصه را برای حضور دشمنان تنگ کردند.

رحیمی گفت: در ابتدای مهرماه امسال نیز و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید قرارگاهی تشکیل شد و تمام توان پلیس در بخشهای مختلف از جمله انتظامی کلانتری و یگان های ویژه اقدامات گسترده را برای رفاه حال شهروندان در هفته‌های ابتدایی مهرماه انجام دادند و خدارا شکر این اقدامات همراه با رضایت مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پلیس مقتدر و با توان در جای جای مملکت با مسئولیت خطیر برقراری امنیت در کشور به بلوغ و توانمندی رسیده است و نظم را در کشور برقرار می‌کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: طبیعتا در تهران بزرگ که پایتخت به عنوان پیشنانی نظام محسوب می‌شود پلیس تهران نیز آن اقتدار و توانمندی مورد نظر را دارد و در کوچکترین زمان ممکن برخوردهای مورد نظر را به مخلین و برهم‌زنندگان آسایش مردم نشان می‌دهد. به طوری که کسانی که منجر به ناامنی در تهران شوند با پنجه‌های پلیس تهران روبرو خواهند بود.

رحیمی با اشاره به اینکه 98 الی 99 درصد از مردم قانونمند هستند و قانون را رعایت می‌کنند، گفت: این درصد از مردم در چارچوب ضوابط و مقررات زندگی می‌کنند و پلیس نیز در مقاب این افراد خادم است.

وی ادامه داد: پلیس در کنار سایر دستگاه‌هایی که فعالیت‌هایی در بخش‌های فرهنگی اقتصادی اجتماعی و تجاری می‌کند خواهد بود و آنها را همراهی خواهد کرد و بستری را فراهم می‌کند که این عزیزان در یک فضای امن به فعالیت خود بپردازند.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین با اشاره به همکاری و تعامل نیروی انتظامی با شهرداری تهران، تصریح کرد: پلیس با تمام قدرت در کنار شهرداری قرار دارد تا بتواند مأموریت‌های سنگین و خطیری که شهرداری در شهر دارد را کمک و همراهی کند.

سردار رحیمی در پایان خطاب به شهردار تهران و اعضای شورای شهر تهران، گفت: پلیس با تمام توان و در همه بخش‌ها آمادگی هر نوع همکاری و همراهی را با شهرداری و شورای شهر دارد.

701

کد خبر: 845773

وب گردی

وب گردی