قیمت طلا متعادل می شود/ التهاب بازار سکه فروکش کرد

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: براساس پیش بینی های انجام شده قیمت طلا تا چند روز آینده روند متعادلی را در پیش می گیرد و با نوسان چندانی همراه نخواهد بود.

محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز درباره افت و خیز قیمت طلا و سکه طی چند روز اخیر گفت: تا چند روز گذشته التهاب شدیدی در قیمت طلا ایجاد شده بود اما از روز چهارشنبه تا حدودی از نوسان قیمت در طلا و سکه کاسته شده است.

او در ادامه بیان کرد: در اوایل هفته ای که گذشت قیمت ارز با افزایش شدیدی همراه شد که تاثیر مستقیم خود را در بازار بر قیمت طلا و سکه گذاشت.

به گفته رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، به نوعی می توان گفت که بازار طلا و سکه، در جهت عکس روند چند روز گذشته در حال حرکت است.

او پیش بینی خود از روند قیمت طلا و سکه طی روزهای آینده را اینگونه بیان کرد: براساس پیش بینی های انجام شده قیمت طلا تا چند روز آینده روند متعادلی را در پیش می گیرد و با نوسان چندانی همراه نخواهد بود.

کشتی آرای در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت های موجود در بازار متاثر از قیمت ارز است که در صورت ثبات نرخ ارز شاهد تغییر چندانی در قیمت طلا و سکه نخواهیم بود.

401

کد خبر: 845890

وب گردی

وب گردی