نیروی انتظامی میراث شهدای نظامی و انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: نیروی انتظامی میراث شهدای گرانقدر نظامی و انتظامی است.

به گزارش ایسکانیوز، یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان جیرفت با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و پرسنل نیروی انتظامی برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در این یادواره اظهار داشت: نیروی انتظامی میراث شهدای گرانقدر نظامی و انتظامی است.

سرهنگ ماشاالله ملایی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و باید به شهدا احترام بگذاریم تصریح کرد: شهدا تاثیر‌گذاری بسیار زیادی برما دارند و باید از این موقعیت و فرصت استفاده کرد.

وی احترام به شهدا و خانواده‌های آنها اولویت این نهاد دانست و عنوان کرد: شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند و نباید از شهدا غافل شویم چرا که اگر اتفاق افتاد خیر و برکت در زندگی از بین می‌رود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: جنوب کرمان 100 شهید دارد که 42 شهید، 32 جانباز و 3 آزاده متعلق به نیروی انتظامی شهرستان جیرفت است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهدای بزرگی را تقدیم این نظام کردند، عنوان کرد: به‌واسطه خون این شهیدان انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است که ما مدیون آنها هستیم و باید قدردان آنها و خانواده‌هایشان باشیم.

ملایی فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از ارزش‌هایی دانست که در تاریخ ایران شکل گرفته است و بیان کرد: ایثار و شهادت در طول تاریخ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

وی اظهار داشت: بنیان اصلی فرهنگ هر جامعه را ارزش‌ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا تشکیل می‌دهد که ما این مهم را سر لوحه کار خود قرار می دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت عنوان کرد: نیروی انتظامی با دل و جان کار می‌کند و این باعث شده که شهدای زیادی را تقدیم اسلام کند و این افتخاری بزرگ برای ما است.

901

کد خبر: 845899

وب گردی

وب گردی