صدرنشینی  تیم دانشگاه آزاد اسلامی  در اولین مرحله مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان

اولین مرحله مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این رقابت‌ها که با شرکت تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری شاهرود، دیهیم تهران، نماینده گلستان و نماینده تهران برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

تیم‌های نماینده گلستان و شهرداری شاهرود به ترتیب با کسب 10 و 8 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستادند.

مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور با شرکت 5 تیم در 4 مرحله به صورت دوره ای برگزار می‌شود.

تیم دانشگاه آزاد صدر نشین دور برگشت مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان گروه الف شد

دور برگشت مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در گروه الف به مناسبت هفته تربیت بدنی در روزهای بیستم و بیست ویکم مهر ماه جاری به میزبانی تیم پراتیک رامیان در شهرستان رامیان برگزار شد و در پایان این مرحله از رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد در صدر جدل گروه الف قرار گرفت.

در پایان این مسابقات تیم دانشگاه آزاد با کسب َ6 امتیاز صدر نشین جدول گروه الف شد وتیم پراتیک رامیان با کسب 4 و نماینده گنبد بدون امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم وسوم جدول ایستادند.

در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر گروه الف که در شهرستان گنبد برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته بود و تیم های پراتیک رامیان و نماینده گنبد با کسب 4 و 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفته بودند. بدین ترتیب در مجموع 2 مرحله رفت و برگشت دور مقدماتی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 12 امتیاز و تیم پراتیک رامیان با کسب 8 امیاز به مرحله نهایی این گروه راه یافتند.

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاهای کشور جام خلیج فارس در گروه الف با شرکت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی ، نماینده گنبد و پراتیک رامیان به صورت 2 مرحله مقدماتی رفت و برگشت و 2 مرحله نهایی رفت و برگشت برگزار می شود.

602

کد خبر: 846120

وب گردی

وب گردی