نقد «مالاریا» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی یکشنبه 23 مهر ماه 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از نقل از باشگاه فیلم تهران، «مالاریا» روایت داستان یک دختر و پسر است که در تهران گردی های خود با یک گروه موزیک خیابانی آشنا می شوند. این آشنایی اتفاقاتی را رقم می زند که پایان هولناکی دارد.

«مالاریا» جمعاً در ۲۸ جشنواره بین‌المللی معتبر شرکت و تاکنون 8 جایزه خارجی بعنوان بهترین فیلم (چهار جایزه)، بهترین کارگردانی(2 جایزه)، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن دریافت کرده است. اولین حضور بین‌المللی مالاریا در بخش افق‌های جشنواره ونیز ۲۰۱۶ بوده و سپس با شرکت در بخش مسابقه سی و دومین دوره جشنواره ورشو جایزه بزرگ این جشنواره را دریافت کرد.

این فیلم در سال ۲۰۱۷ نیز از پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی داکا، بنگلادش جایزه بهترین کارگردانی و نیز جایزه بهترین فیلم را از دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های ژنو سوئیس دریافت کرده است.

پرویز شهبازی (نویسنده و کارگردان)، مسعود ردایی(تهیه کننده)، جواد طوسی (منتقد) و جمعی از بازیگران و عوامل فیلم مهمانان چهارصد و پنجاهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

پرویز شهبازی (نویسنده، کارگردان و تدوین)، مسعود ردایی (تهیه کننده)، هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری)، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، منصور شهبازی (صدابردار)، سید محمد کشفی (طراحی و ترکیب‌ صدا)، آذرخش فراهانی و سیاوش اسدی (موسیقی)، محمدرضا قومی (طراح چهره پردازی)، امید صالحی (عکاس)، ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی، سیامک ادیب جمعی ازعوامل و بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

501

کد خبر: 846146

وب گردی

وب گردی