بهای برخورد با سپاه برای هیچ کشور قابل پرداخت نخواهد بود

رییس کل جبهه متحد اعتدالگرایان و دبیر کل حزب استقلال ایران در واکنش به طرح تازه مجلس نمایندگان آمریکا علیه برنامه موشکی ایران و سپاه پاسداران گفت:‌ امریکا خوب بداند در راه دفاع از ایران اسلامی اگر لازم باشد هر روز یک موشک امتحان خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ارشدی رییس جبهه متحد عتدالگرایان و دبیر کل حزب استقلال ایران در واکنش اقدام سنای آمریکا در تصویب قانون جدید مربوط به تحریم‌های غیرهسته‌ای ایران، اظهار داشت: ما همه از اجزاء بسیجیم و پاسدار انقلابیم.

وی گفت: امریکا خوب بداند در راه دفاع از ایران اسلامی اگر لازم باشد هر روز یک موشک امتحان خواهیم کرد و بهای برخورد با سپاه برای هیچ کشور قابل پرداخت نخواهد بود.

رییس کل جبهه متحد اعتدالگرایان اظهار داشت: 80 میلیون ایرانی و قلب ٩٠ درصد مسلمانان دنیا با سپاه جمهوری اسلامی ایران میتپد و ما تا آخرین قطره خونمان از کنار آرمان ها و نظام جمهوری اسلام ورهبری معظم انقلاب و سپاه پاسداران جدا نخواهیم شد.

ارشدی در پایان تاکید کرد: ما تمام افراد سیاسی و حزبی کشور فدائیان کشورمان هستیم، کوتاه نخواهیم امد، که یک دروغگوی سیاسی آمریکایى صهیونیست تباربخواهد به حریم یک کشور با فرهنگ ٧٠٠٠ ساله نگاه چپ کند، چه برسد به تهدید.

وی افزود: مسئولان امریکایی و صهیونیستی یک بار دیگر چهره خبیث خود را به نمایش گذاشته‌اند و ما با همدلی و اتحاد خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی‌های آنان می‌زنیم و به عدم نتیجه بخش بودن عملکرد پر از نیرنگ دشمنان ایمان داریم.

ارشدی تاکید کرد: ما احزاب سیاسی و کشور خود را مرهون زحمات بی شائبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانیم و تا آخرین قطره خون خود، پشتیبان این نهاد انقلابی و ولایتمدار خواهیم بود؛ بی شک تقویت و اقتدار سپاه و مسئولان کشوری و لشکری موجب تقویت و اقتدار نظام مقدس اسلامی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به طرح تازه‌ای علیه برنامه موشکی ایران رأی مثبت دادند.

طرح موسوم به «قانون موشک‌های بالستیک ایران و اجرای تحریم‌های بین‌المللی» تحریم تازه‌ای علیه برنامه موشکی ایران اعمال نمی‌کند، اما راه را برای اعمال تحریم‌های تازه از سوی دولت آمریکا باز می‌کند.

بر اساس این طرح، دولت آمریکا موظف است که نهایتا ظرف ۳۰ روز پس از هر آزمایش موشکی ایران، به کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و کمیته روابط خارجی سنا گزارش دهد که آیا این آزمایش با قطعنامه ۲۲۳۱ همخوان بوده است یا نه.

در صورتی که دولت اعلام کند آزمایش ناقض قطعنامه بوده، باید فهرستی از افرادی که دستور آزمایش را داده‌اند و اینکه آیا این افراد تحریم هستند یا نه، به کنگره ارائه کند.

ارائه گزارش‌های دوره‌ای در مورد توان موشکی ایران، طرف‌های خارجی کمک‌کننده به برنامه موشکی ایران و تحریم این افراد، از دیگر وظایفی است که در این طرح برای دولت آمریکا مشخص شده است.

این طرح که بیش از ۳۲۰ عضو مجلس ۴۳۵ نفری نمایندگان آن را امضا کرده‌اند، باید در صحن اصلی مجلس و سنا هم به تصویب رسیده و به کاخ سفید ارسال شود.

301

کد خبر: 846188

وب گردی

وب گردی