نشست سرپرستان لیگ برتر والیبال برگزار شد

نشست هماهنگی سرپرستان تیم ها و مسابقات لیگ برتر امروز (شنبه) در فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» از 16 مهرماه آغاز شده است. نشست هماهنگی سرپرستان تیم ها و سرپرست های معرفی شده از سوی هیات استان های شرکت کننده در لیگ برتر از ساعت 10 امروز (شنبه) در فدراسیون والیبال آغاز و به مدت 90 دقیقه نیز پیگیری شد.

در این نشست محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، خلیل یگانه مجد دبیر سازمان لیگ و سرپرستان دعوت شده شرکت داشتند.

در ابتدای این نشست سرپرست سازمان لیگ برگزاری این نشست را برای ایجاد هماهنگی بیشتر و بهتر برگزار شدن مسابقات لیگ برتر دانست و گفت: در صورتی که آئین نامه لیگ را مسئولان تیم ها مطالعه کنند، هیچ مشکلی در برگزاری بوجود نمی آید.

منوچهر پورحسن تصریح کرد: به تمامی موارد مورد نیاز برگزاری لیگ در آئین نامه اشاره شده است و سازمان لیگ نیز برابر آئین نامه رفتار می کند. لطفا سرپرست تیم ها آن را مطالعه و اگر رفتار سازمان لیگ نیز مغایر بود، حتما به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کنند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال نیز در این نشست موارد قانونی را برای بهتر برگزار شدن لیگ برتر یادآوری کرد و گفت: کمک مربیان به هیچ عنوان حق سئوال کردن از داوران مسابقه و داوران خط نگهدار را ندارند.

امیدوار حاتمی از سرپرستان تیم ها و مسابقات خواست که برای بهتر برگزار شدن لیگ برتر با سازمان لیگ و کمیته داوران همکاری بیشتری داشته باشند.

هفته سوم دور مقدماتی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» روز چهارشنبه 26 مهرماه با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، کاشان، ساری و آمل پیگیری می شود.

602

کد خبر: 846261

وب گردی

وب گردی