تیغ تیز انتقادات زیر گلوی شفر/ پیشکسوتان استقلال به خط شدند

استقلال با شفر هم نتوانست بازی مناسبی را ارائه دهد و باز هم دو امتیاز حساس دیگر در ورزشگاه آزادی از کف استقلالی ها پرید تا هواداران این تیم بیش از پیش نسبت به موفقیت در این فصل نا امید شوند؛ بعد از این بازی انتقادات فراوانی به شفر و نحوه بازی استقلال شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بالاخره منصوریان پس از کش و قوس های فراوان از استقلال رفتنی شد و شفر جایگزین او در استقلال شد؛ خیلی از هواداران استقلال بی صبرانه منتظر بودند تا استقلال را با هدایت این پیرمرد آلمانی ببینند.

استقلال اما روز گذشته در برابر فولاد اولین بازی خود را زیر نظر شفر در حالی انجام داد که به اعتقاد برخی از کارشناسان بازی برابر فولاد ضعیف ترین بازی این فصل استقلال تا به اینجا بوده است.

در همین راستا حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت: به هیچ عنوان تغییری در تیم دیده نمی‌شود. اگر شفر را هم نمی‌آوردند و با مک در موت ادامه می‌دادند این تیم در پایان فصل هفتم یا هشتم می‌شد و حالا هم همین رتبه را به دست خواهد آورد. در آن صورت حداقل دو میلیارد پول در جیب باشگاه می‌ماند." روشن گفته با این شرایط امیدی به دربی ندارد:" با این وضعیت دربی را واگذار خواهیم کرد، خدا کند این اتفاق نیفتد، اما احساس می‌کنم با این اوضاع دربی را می‌بازیم."

همچنین پیروز قربانی دیگر پیشکسوت استقلال هم در این رابطه گفت: استقلال به هیچ عنوان بار تاکتیکی نداشت و کاملا خنثی بازی کرد، استقلال در زمان منصوریان به مراتب زیبا تر از این بازی می کرد و نمی توان به آینده این تیم امیدوار بود.

علیرضا اکبرپور هم با اشاره به اینکه این بدترین استقلال تاریخ است گفت: هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده شاید مدیران این تیم تصور می کردند با این کار به تیم شوک وارد می شود اما برای بازی با فولاد شاهد تغییری در تیم نبودیم و در مجموع نمی توان به این تیم امیدوار بود.

با توجه به انتقادات تندی که پیشکسوتان استقلال از این تیم و سرمربی جدیدش می کنند، می توان به راحتی متوجه شد که شفر کار بسیار دشواری در ادامه راه پیش روی خود دارد به خصوص که اگر قرار باشد استقلال مانند بازی در مقابل فولاد ساکن و بی برنامه باشد.

شفر هم حتما تاکنون متوجه شده که در صورت عدم کسب نتایج مناسب با استقلال باید از زیر تیغ انتقاد پیشکسوتان این تیم عبور کند؛ بنابراین باید برای عبور دادن آبی های پایتخت از این بحران تمام توان خود را به کار بگیرد.

کد خبر: 846286

وب گردی

وب گردی