آتش سوزی بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) میاندوآب/7  نفر مصدوم شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به حادثه آتش سوزی در بخش ICU بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان میاندوآب در ساعت 2:40 بامداد امروز، گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، اطفای حریق توسط پرسنل بیمارستان آغاز و با حضور آتش نشانان، آتش سوزی، مهار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ابراهیم حسنی با بیان این مطلب، افزود: حریق در بخش ICU این بیمارستان به دلیل انفجار ونتیلاتور رخ داد و پرسنل بیمارستان و ماموران آتش نشانی برای نجات جان بیماران به سرعت وارد این بخش شدند و توانستند 5 نفر از 6 بیمار بستری در این بخش را خارج کرده و به بخشICU بیمارستان عباسی میاندوآب، منتقل کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکی از بیماران بستری در این بخش بدلیل نزدیک بودن به انفجار ونتیلاتور جان خود را از دست داد و یکی دیگر از بیماران، دچار سوختگی حدود 20 درصد شد که پس از اقدامات درمانی اولیه، برای ادامه روند درمان، به ارومیه اعزام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه خاطرنشان کرد: دو نفر از پرسنل بیمارستان که در حین آتش سوزی، در حال نجات جان بیماران حاضر در بخشICU بودند، دچار مسمومیت ناشی از گاز مواد سوختنی شدند و در حال حاضر در بیمارستان عباسی میاندوآب، تحت مراقبت های ویژه هستند و حال عمومی مصدومان، مناسب است.

دکتر حسنی در پایان یادآور شد: حادثه آتش سوزی در بخش ICU، خللی در روند ارائه خدمات درمانی به بیماران بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) ایجاد نکرد و بیمارستان در شرایط عادی در حال خدمات رسانی به بیماران در بخش های مختلف است.

701

کد خبر: 846293

وب گردی

وب گردی