طلاب، چهار فیلم کوتاه ساختند

تعدادی از طلاب فیلمساز امسال موفق به تولید چهار فیلم کوتاه شدند.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، طلاب فیلمساز گروه رسانه ای- تبلیغی «راز رسانه» وابسته به اداره تبلیغ رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امسال موفق به تولید چهار فیلم کوتاه شدند.

عمران چراغی و مهدی کشتکار از طلاب سطح سه حوزه علمیه قم و از دانش آموختگان دانشکده صدا و سیما کارگردانی این آثار را برعهده داشتند.

فیلم داستانی «روز جوراب» با موضوع روز پدر برای تجلیل از ایثار و فداکاری پدران جانباز تولید شده و با بازی مریم صدرپور، غزل سرجوبه و مسعود رحمانی به مرحله تدوین رسیده است.

فیلم کوتاه داستانی «پوست چینی» یکی دیگر از آثار تولیدی این گروه رسانه ای است. این فیلم به مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی چینی می پردازد که به دلیل قاچاق بودن این کالاها و نبود کنترل های لازم در مبادی ورودی موجب بیماری های پوستی می شود.

این فیلم با حمایت سازمان بسیج رسانه قم با بازی ناصر شایسته، مریم صدرپور و زینب باقری ساخته شده است.

فیلم کوتاه «حقوق نجومی» هم براساس طرحی از عمران چراغی و با کارگردانی مهدی کشتکار با بازی زهره زمانی، فاطمه موسایی و سیامک عبدالله در مرحله تدوین است. تصویربرداری فیلم های کوتاه بر عهده عادل عبایی، صدابرداری: رضا نوحه خوان، چهره پردازی: سمانه صادقی و میثم رسولی و تدوین: احسان طالقانی و امید اقبال بوده است.

این گروه رسانه ای مستندی به نام «خونرنگ» با موضوع تحلیل جنگ رسانه ای گروه تروریستی داعش به سفارش سازمان رسانه ای اوج و با مشارکت سازمان بسیج رسانه به کارگردانی عمران چراغی و تهیه کنندگی اصغر بختیاری ساخته است.

عمران چراغی درباره شکل گیری گروه تبلیغی رسانه ای «راز رسانه » گفت: گروه تبلیغی رسانه ای «راز رسانه» با هدف تولید و ساخت مستند و فیلم داستانی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در سال ۹۴ با دغدغه ای که در بین برخی از طلاب هنرمند به وجود آمد در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت شد و شروع به فعالیت کرد که تاکنون با ارایه بیش از ۵۰ طرح و ایده در ساخت فیلم کوتاه و مستند موفق به ساخت چندین مستند و فیلم کوتاه با حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شده ایم.

مسئول گروه «راز رسانه» در پایان بیان کرد: تلاش ما در گروه بر افزایش سطح معارف دینی و آگاهی و اطلاعات افکار عمومی جامعه است و در این راه به حمایت های جدی مادی و معنوی حوزه علمیه و نهادهای مربوطه نیازمندیم.

501

کد خبر: 846474

وب گردی

وب گردی