ربات ها جایگزین بهیارهای چینی شده اند

بیمارستانی در چین ربات هایی را به کار گرفته تا به جای بهیارها دارو و تجهیزات را جابه جا کنند. این ربات ها می توانند ۱۰ برابر یک بهیار بار جابه جا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، به تازگی در چین روبات هایی در بیمارستان به کار گرفته شده اند که جایگزین بهیارها شده و به پرستاران کمک می کنند. هرکدام از این روبات ها می توانند مسئولیت های ۴ بهیار را انجام دهند.

در حال حاضر ۸ روبات که همگی Noah نامیده می شوند، در بیمارستانی در چین تردد می کنند و اسناد، ‌ دارو و تجهیزات جراحی به وزن ۳۳۰ کیلوگرم را حمل می کنند.

این روبات ها به جی پی اس مجهز هستند به همین دلیل می توانند در بخش های مختلف و پیچیده بیمارستان به راحتی تردد کنند و ۱۰ برابر یک بهیار می تواند بار حمل کند.

ربات های نوا در بیمارستان زنان و کودکان گوانگژو به کار گرفته شده اند. آنها هنوز هم در مرحله آزمایش هستند و فقط فعالیت هایی را برای داروخانه و پرستاران انجام می دهند.

بیمارستان تخمین می زند روبات ها از ۱۹۴۴ کیلومترپیاده روی پرستاران در بیمارستان جلوگیری می کند. از سوی دیگر چون روبات مجهز به یک کابینت است، داروها با اطمینان بیشتر و خطر کاسته آلودگی به دست پرستاران می رسد.

منبع: مهر

کد خبر: 846494

وب گردی

وب گردی