تجمعات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به یاوه گویی های ترامپ ادامه دارد

دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی امروز و فردا، تجمعات اعتراضی علیه یاوه گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا برگزار می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت امروز یکشنبه مورخ 96/7/23 ، ساعت ۱۲/۳۰ در محوطه مجتمع آموزشی امام خمینی(ره) (پل تالشان) در مزار شهدای گمنام این دانشگاه، علیه سخنرانی اهانت آمیز ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

دانشگاهیان واحد اصفهان(خوراسگان) ، تبریز، سمنان و آزاد شهر امروز یکشنبه بعد از نماز ظهر و عصر با برگزاری تجمع اعتراضی خشمشان را از سخنان توهین آمیز رییس جمهور آمریکا نشان می دهند.

دانشگاهیان واحد تهران شمال در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه 24 مهر ماه ساعت 12 در سایت حکیمیه، محوطه مابین دانشکده های زبانها و مدیریت تجمع می کنند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان، ایلام، صومعه سرا و علی آباد کتول هم سه شنبه این هفته علیه هتاکی های رییس جمهور امریکا تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

روز گذشته هم دانشجویان و اساتید واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سرتاسر کشور، پس از نماز ظهر و عصر و در پاسخ به اظهارات ترامپ ضد ایران تجمع کردند.

دانشجویان و اساتید واحدهای همدان، پارس آباد مغان، کرمانشاه، نیشابور و تهران شرق با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعتراضشان را به اهانت های رییس جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران نشان دادند.

خرم آباد

کد خبر: 846582

وب گردی

وب گردی