کشف 405 کیلوگرم مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در 24 ساعت گذشته اعضای 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان دستگیر شدند و از این افراد 405 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط چهار نفر دستگیر شدند و سه دستگاه خودرو هم از این افراد توقیف شد.
وی اظهار کرد: محموله توقیف شده از جنوب شرق کشور بارگیری و قرار بود در استان های مرکزی و غرب تهران به فروش برسد که با هوشیاری نیروهای انتظامی استان لرستان کشف و ضبط شد.
سردار مهدیان نسب اظهار کرد: طی 6 ماه گذشته بیش از 2 تن و 650 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان کشف شده و 52 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در لرستان شناسایی و منهدم شده است.
به گفته وی در برخورد با خرده فروشان و پاکسازی نقاط آلوده شهرها نیز حدود 13 هزار نفر تهیه و توزیع کننده مواد، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان در خصوص اعتیاد به مواد مخدر یکی از استان های با کمترین میزان محیط های آلوده به مواد مخدر است گفت: 50 نقطه آلوده به مواد مخدر در لرستان شناسایی شده اند که در قالب طرح های مختلفی در حال پاکسازی هستند.

902/900

کد خبر: 846639

وب گردی

وب گردی