تقدیر حجت الاسلام  محمدیان از بسیج دانشجویی در پی برگزاری تجمعات ضد استکباری در دانشگاه ها

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: امروز صبح نیز حجه الاسلام و المسلمین محمدیان، ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی مراتب تقدیر و سپاس ویژه خودشان را از همه دانشجویان بسیجی که نقش پررنگی در برگزاری این تجمعات در سطح دانشگاه ها داشتند را ابراز نمودند.

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد امین سلیمی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اشاره به برگزاری پر شور تجمعات دانشجویی در دانشگاه ها در واکنش به سخنان توهین آمیز رئیس جمور آمریکا گفت: بعد از اظهارات وقیحانه و ظالمانه رییس جمهور آمریکا در حق ملت ایران از دیروز موجی از تجمعات دانشجویی در اعتراض به یاوه گویی های ترامپ در سطح دانشگاه های کشور در حال برگزاری است و تا فردا ادامه خواهد داشت.

سلیمی افزود: این تجمعات ابتدای راه بوده و صرفا به جهت اعلام انزجار تشکلها و دانشگاهیان انقلابی نسبت به اظهارات سخیفانه رییس جمهور آمریکاست، که الحق نشان دهنده ماهیت واقعی استکبار جهانی و چهره عریان این شیطان کبیر است. قطعا دانشجویان انقلابی زین پس قوی تر از گذشته در مسیر تبیین عداوت ها و کارشکنی های دشمنان قدار نظام اسلامی برخواهند آمد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: امروز صبح نیز حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی مراتب تقدیر و سپاس ویژه خودشان را از همه دانشجویان بسیجی که نقش پررنگی در برگزاری این تجمعات در سطح دانشگاه ها داشتند را ابراز نمودند.

منبع: بسیج دانشجویی

کد خبر: 846709

وب گردی

وب گردی