هاینکس: مربی باید با بازیکنانش روراست باشد

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل فرایبورگ، بر اهمیت رابطه بین مربی و بازیکن تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، هاینکس که بعد از فتح سه گانه با بایرن در فصل 13-2012، اعلام بازنشستگی کرده بود، بعد از اخراج کارلو آنچلوتی، تا پایان فصل هدایت باواریایی را برعهده گرفت و در اولین حضورش روی نیمکت بایرن به یک پیروزی پرگل رسید.

گفته می شد آنچلوتی با تعدادی از بازیکنان بایرن دچار مشکل شده بود و هاینکس تاکید کرد که برای کسب نتایج خوب، مربی باید با بازیکنانش رابطه مناسبی داشته باشد.

او به خبرنگاران گفت:" مربی باید با بازیکنانش روراست باشد. من می خواهم به کار با این تیم ادامه بدهم بنابراین ما می توانیم از جنبه های زیادی بهتر شویم. این پیروزی یک شروع خوب بعد از یک هفته پرفراز و نشیب بود."

توماس مولر که یکی از بازیکنانی بود که گفته می شد به دلیل نیمکت نشینی های پیاپی با آنچلوتی مشکل پیدا کرده، در مورد تغییر شرایط بایرن بعد از تغییر مربی گفت:" تغییر مربی مهم است اما این به ما بازیکنان بستگی دارد که نمایش های بهتری ارائه بدهیم.

در فوتبال بازی بی نقص وجود ندارد اما امروز ما به آن نزدیک شدیم. ما می خواستیم مقابل هواداران مان بازی فوق العاده ای ارائه بدهیم. ما فروتنی مان را حفظ می کنیم و برای بازی بعدی آماده می شویم."

606

کد خبر: 846716

وب گردی

وب گردی