مدیر بازرسی، رسیدگی به شکایات و حسابرسی سازمان سما منصوب شد

با حکمی از سوی محمد عبداله‌خانی رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، هادی گوهری به سمت مدیر بازرسی، رسیدگی به شکایات و حسابرسی سازمان سما منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن حکم رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آمده است:

«جناب آقای هادی گوهری

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در امور دانشگاه، به سمت مدیریت بازرسی، رسیدگی به شکایات و حسابرسی سازمان سما منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال، حفظ بیطرفی، صداقت، اخلاق‌مداری و ضابطه‌گرایی در اجرای شرح وظایف این مرکز و ضمن نظارت بر حسن جریان امور، در مدت همکاری ضمن هماهنگی لازم با مرکز همچنین اخذ مجوزهای لازم از مرکز قبل از هرگونه اقدام با ارزشیابی عملکرد مسئولان از جهت انطباق با مقررات به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی، پاسخگویی و رسیدگی بموقع به شکایات در جهت احقاق حقوق شاکیان اهتمام نموده، با انجام ماموریت های لازم جهت سرکشی از بخش ها یا معاونت های سما واحدهای دانشگاهی به صورت موردی یا همراهی با گروه های اعزامی از سوی این مرکز، نسبت به ارائه گزارش های تحلیلی و شفاف درباره نقاط قوت و ضعف، اقدام و با انعکاس سریع موارد ضروری، شامل نظرات، انتقادها و پیشنهادهای سازنده، موجبات افزایش سلامت اداری و مالی و گسترش هماهنگی و همگرایی در مجموعه خانواده بزرگ سازمان سما را فراهم آورید.

بدیهی است داشتن استقلال عمل، نگاه اصلاحی به امور، تطابق عملکردها با استانداردهای دانشگاه و سما، ارائه گزارشات تحلیلی مستند، امانتداری پرونده ها و سوابق، در اختیار داشتن چک لیست های ارزیابی و کنترل، حضور بموقع و موثر در معاونت های سما کشور، حفظ منافع دانشگاه و سما، تسلط بر ضوابط و مقررات و... از مهمترین ملاک های مورد تاکید می باشد.

محمد عبداله‌خانی

رئیس مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات»

گفتنی است هادی گوهری پیش از این با حکم دکتر علی محمد نوریان به عنوان مدیرکل پیگیری های ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، مشغول فعالیت بود.

کد خبر: 846717

وب گردی

وب گردی