آمریکا مانند یک سارق بین‌المللی عمل می‌کند

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا به مانند یک سارق بین‌المللی عمل می‌کند و عصبانیت آنها از تسلط و گسترش نفوذ ایران در منطقه بی مورد نیست.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران؛ با اشاره به لفاظی‌های بی‌مورد ترامپ علیه ایران، اظهار کرد: آمریکا اگر در مورد ایران و نیروهای دفاعی آن چنین اظهاراتی را نکند، جای تعجب دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا و کشورهای امثال آن از ابتدا یک حکومت غارتگر و زورگو بوده‌اند، زیرا انقلاب اسلامی دست آنها را از ایران قطع کرده و مطامع آنها را در منطقه تحت تأثیر قرار داده است.

وی بیان کرد: ایران به عنوان یک حکومت روشنگر در صحنه جهانی عمل می‌کند، بنابراین داشتن کینه نسبت به ایران جای بهت و حیرت ندارد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به موفقیت‌های ایران در مقابله با داعش، تصریح کرد: آمریکا به مانند یک سارق بین‌المللی عمل می‌کند و عصبانیت آنها از تسلط و گسترش نفوذ ایران در منطقه بی مورد نیست.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بدعهدی آمریکا را گوش زد کرده است، تأکید کرد: آمریکا در هر شرایطی بدعهد است و این موضوع چهره واقعی او در صحنه بین‌المللی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

302

کد خبر: 846718

وب گردی

وب گردی