استاندار اصفهان: استفاده از نظام پستی هوشمند، رقابت پذیر و تحولگرا، بهبود شرایط زندگی و کاهش آلودگی هوا را بدنبال دارد

استاندار اصفهان اظهار داشت: چنانچه از یک نظام پستی هوشمند، رقابت پذیر، تحولگرا و متکامل استفاده شود، شاهد بهبود شرایط زندگی، کاهش آلودگی هوا و ترافیک و اصلاح ساختار اداری خواهیم بود

به گزارش ایسکانیوز، رسول زرگرپور در دیدار مدیران پست استان که بمناسبت هفته پست صورت پذیرفت، ضمن تبریک این هفته به همه ی خدمتگزاران در این عرصه اظهار داشت: سه هدف اصلی در نامگذاری روزها و هفته ها وجود دارد که شامل معرفی کردن آن مطلب یا سازمان و برجسته کردن فعالیت های آن، ارائه ی گزارش سال گذشته و خدماتی که در طول سال انجام شده است و ارائه ی برنامه های آینده که باید اطلاع رسانی گردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه یکی از الزامات زندگی بشر پست است و باید یک هفته یا یک روز توجه مردم به این موضوع جلب شوند، افزود: در طول این هفته باید همه ی رسانه ها به معرفی پست و خدمات آن بپردازند.

رسول زرگرپور ادامه داد: ارائه گزارش خدمات به وسیله ی پخش مستند، فیلم، کلیپ و همچنین برنامه های این شرکت برای حل مشکلات باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه پست یکی از نوستالژی های عصر حاضر می باشد، افزود: این موضوع به دلیل اثرگذاری فعالیت های این سازمان است که در طول زندگی همه ی مردم داشته است و اکنون نیز پست جایگاه ویژه ای دارد.

دکتر زرگر پور ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد تغییر وضعیت پست از حالت سنتی به حالت هوشمند بوده ایم از این رو استفاده از فناوری های نوین به گسترش و تنوع خدمات ارائه شده و خروج از پست سنتی کمک شایانی خواهد نمود.

استاندار اصفهان تاکید نمود: چنانچه از یک نظام پستی هوشمند، رقابت پذیر، تحولگرا و متکامل استفاده شود، شاهد بهبود شرایط زندگی، کاهش آلودگی هوا و ترافیک و اصلاح ساختار اداری خواهیم بود.

رسول زرگرپور با بیان اینکه آموزش منابع انسانی در افزایش کیفیت خدمات ارائه شده نقش مؤثری ایفا می نماید، اظهارداشت: شرکت پست باید در راستای ارائه و معرفی هرچه بهتر خدمات به مردم تلاش نماید.

زرگرپور با اشاره به رعایت اصل مهم امانت داری در شرکت پست خاطرنشان کرد: جلب اعتماد و اطمینان مردم اصول مهم در کار پست به شمار می رود.

وی ادامه داد: یکی از اقدمات درست مجلس شورای اسلامی این بود که پست را از خصوصی سازی خارج نمود چرا که فعالیت های پست، یک فعالیت حاکمیتی است.

استاندار اصفهان یکی از سامانه های پایه و بسیار مهم، در بحث دولت الکترونیک را سامانه ی سیماک و جی نف خواند و افزود: برای تحقق کامل دولت الکترونیک اگر هرجایی نیاز باشد که به دستگاه ها برای همکاری بیشتر تذکر دهیم آماده ی حمایت و همکاری هستیم.

وی با بیان اینکه مردم به صورت کامل خدمات پست را نمی شناسند، افزود: اگر این خدمات برای مردم تشریح گردد، خود آنان حمایت و همکاری بیشتری خواهند داشت.

رسول زرگرپور در پایان یادآور شد: اینکه نظام جمهوری اسلامی به این نتیجه رسید که فعالیت های پست، فعالیتی حاکمیتی است بسیار مهم است و جای افتخار دارد.

سید سعید رجالی مدیرکل پست اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد پست استان اصفهان در 6ماهه سال 96 و گزارشی از پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی GNAF و سیماک را ارائه نمود و اظهارداشت: در بحث جی نف باید در ابتدا بهنگام سازی انجام می شد که در بخش هایی از استان انجام شده است و بحث مکان یابی با استفاده از فناوری بومی در حال انجام است.

وی با اشاره به اهداف پروژه سیماک، تصریح کرد: یکپارچگی و به اشتراک گذاری اطلاعات املاک، قانونمندی و بهینه سازی فرایندها، اعمال مدیریت و نظارت بر فرایند صدور مجوز ها، قطع ارتباطات ارباب رجوع و کارکنان، به حداقل رساندن رفت و آمدها و امکان ارزیابی و مقایسه عملکرد دستگاه های و استان ها از جمله اهداف این پروژه به شمار می رود

902/900

کد خبر: 846753

وب گردی

وب گردی