روایت قصه دو خواهر نابینا حافظ کل قرآن در یک مستند

همزمان با روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید، مستند در امتداد فلق به کارگردانی رضا عطار، امروز روایتگر داستان دو خواهر روشندل حافظ قرآن کریم است که توانسته اند با اراده قوی خود، به بیناها آموزش دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، عصای سفید چونان پرچمی است که به نشان استقلال در دست روشندلان به حرکت در می آید و آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد.

‎دوربین درامتداد فلق امروز یکشنبه 23 مهر به شهرستان شاهرود رفته و روایتگر داستان دو خواهر نابیناست که با اراده ای آهنین و با توکل بر خدا و با تپش قلب مهربانشان، به آدمهای گم شده در بیراهه ی زمان می گویند که دنیا تماشا گه رازیست که آن را با چشم نمی توان دید.

این دو خواهر نابینا هر دو حافظ کل قرآن بوده و به آموزش قرآن پرداخته و این نور روشنایی بخش را در دل افراد، بینا و نابینا می پراکند. این دو خواهر علاوه بر آموزش مداحی به زنان، دستی هم بر نوشتن اشعار مذهبی دارند و سروده های خود را پس از نوشتن با خط بریل در اختیار مداحان روشندلی که برای اهل بیت نوکری می کنند، قرار می دهند.

مهران رستمی تهیه کننده و عباس لهراسبی مجری طرح مجموعه مستند در امتداد فلق هستند که با مشارکت شبکه یک سیما و سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده است.

علاقه مندان می توانند این قسمت از مجموعه مستند در امتداد فلق را ساعت 16:15 از شبکه یک تماشا کنند.

501

کد خبر: 846764

وب گردی

وب گردی