فعالیت در پلیس آگاهی سخت است

رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از جرایم کشور در تهران رخ می دهد، گفت: با تلاش همکارانم در پلیس آگاهی این آمار به ۲۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، رییس پلیس آگاهی ناجا در مراسم تقدیر از تلاش های سردار محمدیان رییس پلیس سابق آگاهی پایتخت گفت: سال های ۸۴ تا ۸۶ مشکلات عدیده ای را در تهران داشتیم، تحول عظیمی در حوزه جرایم در تهران در حال وقوع بود. از نظر آمار در حال رشد بودیم و در برخی زمینه ها عقب بودیم خدا را شکر سردار محمدیان با تمام توان با اقدامات جهادی کار کردند و در ۱۰ سال گذشته یار وفادار پلیس آگاهی بودند.

محمد رضا مقیمی حضور سردار محمدیان در ۱۰ سال گذشته را یک دوره طلایی برشمرد و گفت: همه معاونان زیرمجموعه پلیس آگاهی بهترین تیم پلیسی در همه ادوار پلیس بوده اند، پایگاه های پلیس آگاهی در حال حاضر توفیقات زیادی کسب کرده اند. حتی شیوه های برخوردی در پلیس آگاهی تغییر کرده است که این جای تشکر دارد.

رییس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: بابت این ۱۰ سال خدمت صادقانه از شما سپاسگذار هستیم.

وی با اشاره به اهدای سرپرستی به سرهنگ یاراحمدی گفت: سرهنگ یاراحمدی با همه ریزه کاری ها و حساسیت ها در پلیس آگاهی آشناست. خدا را شکر فعالان پلیس آگاهی به صورت علمی به جرایم نگاه می کنند.

مقیمی با اعلام اینکه ۳۰ درصد جرایم کل کشور در تهران رخ می داد، افزود: با تلاش همکارانم در پلیس آگاهی این عدد به ۲۷ درصد کاهش یافته است. امیدوارم با تلاش مجموعه و کادر جدید با توجه به جرایم سازمان یافته تری که در تهران رخ می دهد باز هم شاهد کاهش این آمار باشیم.

706

کد خبر: 846781

وب گردی

وب گردی