اولتیماتوم هیئت رئیسه سازمان لیگ والیبال به تیم ایرانیان گنبد

موضوع مجوز حضور دوباره تیم ایرانیان گنبد در لیگ برتر والیبال محور اصلی نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ در نشست امروز (یکشنبه) بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ از ساعت 9 امروز (یکشنبه) در سازمان لیگ آغاز شد و به مدت دو ساعت و نیم پیگیری شد که عمده بحث این نشست حضور دوباره تیم ایرانیان گنبد در لیگ برتر والیبال مردان بود.

در این نشست محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، خلیل یگانه‌مجد دبیر سازمان لیگ و دیگر نمایندگان شامل کریم فروزان رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی، امید هاشمی سرپرست تیم سایپا، جمشید حمیدی نماینده رسانه‌ها، احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و میلاد تقوی رئیس هیات والیبال مازندران حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ گزارشی از دو هفته نخست لیگ برتر مردان ارائه کرد و درباره مشکلات ایجاد شده برای تیم ایرانیان گنبد در هفته دوم توضیحاتی داد.

در ادامه نیز محمود افشاردوست دبیرکل فدارسیون والیبال درباره چگونگی صدور مجوز برای حضور دوباره تیم ایرانیان گنبد در لیگ برتر بدون تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ گزارشی ارائه کرد.

در نهایت پس از بحث و تبادل نظر فراوان در این مورد، هیئت رئیسه سازمان لیگ با رای کامل 8 عضو خود تصویب کرد که اگر تیم ایرانیان گنبد بر اساس صورتجلسه امضای شده فی‌مابین مدیرعامل کارت اعتباری ایرانیان و دبیرکل فدراسیون والیبال تا صبح چهارشنبه به تعهدات خود عمل نکرد، اجازه مسابقه در تبریز را نخواهد داشت و از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد.

همچنین موضوع بداخلاقی ها در لیگ های والیبال دیگر موضوع این نشست بود که اعضای کامل هیئت رئیسه سازمان لیگ خواستار صدور آرای یکسان برای تخلفات مشابه شدند.

602

کد خبر: 846812

وب گردی

وب گردی