نقشه نمایشگاه مطبوعات منتشر شد

فهرست رسانه‌های قطعی شده برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بدون در نظر گرفتن لیست ذخیره و با مشخص شدن اولویت های جانمایی مشخص شد.

به گزارش ایسکانیوز، فهرست رسانه‌هایی که تا پایان روز چهارشنبه (19 مهر) نسبت به ثبت‌نام قطعی خود اقدام کردند، با اولویت جانمایی الکترونیک به شرح زیر منتشر شد.

بیش از 50 رسانه در فهرست ذخیره نمایشگاه مطبوعات قرار دارد که براساس فضای موجود در هر گروه، تا قبل از جانمایی الکترونیک به فهرست رسانه‌های حاضر، اضافه خواهد شد.

مطابق تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه طمبوعات، غرفه‌های برتر نمایشگاه بیست‌ و دوم از ساعت 10 تا 10.30 و غرفه‌های فعال دوره گذشته و رسانه‌های برتر طرح های رتبه‌بندی و با ضریب کیفی بالا (10درصد رسانه‌های برتر هر گروه براساس ضریب کیفی یا رتبه‌بندی) از ساعت 10.30 تا12.30 و باقی رسانه‌ها از ساعت 13 می‌توانند به صورت الکترونیک و آنلاین، محل غرفه خود را در گروه مربوطه مشخص کنند.

از آنجا که جانمایی غرفه‌های نمایشگاه توسط نمایندگان غرفه‌ها و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، فهرست متقاضیانی که جانمایی می‌کنند بر حسب زمان دقیق تکمیل فرآیند جانمایی، اعلام و منتشر خواهد شد.

همچنین نقشه اولیه نمایشگاه مطبوعات که جایگاه گروه‌های مختلف با رنگ‌بندی مختلف، در دو طبقه مصلی را مشخص کرده نیز به پیوست ارائه می‌شود؛ باکس های قرمز رنگ، متعلق به بخشهای جنبی نمایشگاه مطبوعات است.

با توجه به حجم درخواستهای فهرست رزرو، احتمال تغییرات جزئی در نقشه نمایشگاه وجود دارد.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات 5 تا 12 آبان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

502

کد خبر: 846834

وب گردی

وب گردی