چرا دانشجویان در حضور روحانی سخنرانی نکردند؟

سرپرست وزارت علوم توضیحاتی درباره علت عدم سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در مراسم آغاز سال تحصیلی در حضور رئیس‌جمهور ارائه داد.

به گزارش ایسکا نیوز،سیدضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره علت عدم سخنرانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران در حضور رئیس‌جمهور، گفت: در هیچ سالی دانشجویان در این روز و به این مناسبت سخنرانی نمی‌کنند و سخنرانی دانشجویان صرفا در روز 16 آذر است.

وی افزود: هیچ برنامه‌ای برای سخنرانی دانشجویان در این روز پیش‌بینی نشده بود، تنها یکی از دانشجویان نمونه و یکی از اساتید به نمایندگی از جامعه دانشگاه در این روز در حضور رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کنند.

سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه مطرح کردن مسائلی از قبیل اینکه اجازه سخنرانی به دانشجویان داده نشد، درست نیست، تصریح کرد: برنامه آغاز سال تحصیلی، برنامه سنتی است که همه ساله به همین شکل در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان 15 مهر در دانشگاه تهران و با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد. در این مراسم عده‌ای از تشکل‌های دانشجویی نسبت به عدم سخنرانی نمایندگان این تشکل‌ها در حضور رئیس‌جمهور انتقاداتی را مطرح کرده بودند.

کد خبر: 846836

وب گردی

وب گردی