بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی حوزه خاتم الانبیا(ص) در واکنش به سخنرانی ترامپ

بار دیگر لجن پراکنی توهین‌آمیز رئیس جمهور  آمریکا نقاب از چهره بزک کرده شیطان بزرگ انداخت و حتی فرصت ماله‌کشی را از دلباختگان به غرب را ربود.

به گزارش ایسکانیوز،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی حوزه خاتم الانبیا(ص) در پی سخنرانی و یاوه گویی هایی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در خصوص ایران بیانیه ای صادر کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است : معالاسف باردیگرشاهد یکی از بی‌شرمانه‌ترین نمایش‌های ضد انسانی علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم. آن هم در حالی که پس از گذشت چند سال از توافق هسته‌ای کشورمان همه تعهدات خود را در زمین انجام داده است و در مقابل هیچ یک از وعده‌های طرف مقابل به گواه بانیان این توافق عملی نشده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی حوزه خاتم الانبیا دانشگاه آزاد:
«ما کاری نکردیم با این‌ها؛ این‌ها هستند که دشمنی می‌کنند. اگر ما در مقابل دشمنی دشمنانمان با شجاعت و با اقتدار نایستیم، ما را خواهند خورد، خواهند بلعید. «ما» که می‌گویم، یعنی کشور را، یعنی ملّت را؛ وَالّا شخص بنده و امثال بنده که اهمّیّتی نداریم؛ کشور را [خواهند بلعید]. ما مسئول کشوریم، مسئول ملّتیم، مسئول تاریخیم؛ نباید اجازه بدهیم.» مقام معظم رهبری۱۳۹۴/۱۲/۲۰

بار دیگر لجن پراکنی توهین‌آمیز رئیس جمهور آمریکا نقاب از چهره بزک کرده شیطان بزرگ انداخت و حتی فرصت ماله‌کشی را از دلباختگان به غرب را ربود.

مع‌الاسف باردیگرشاهد یکی از بی‌شرمانه‌ترین نمایش‌های ضد انسانی علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم. آن هم در حالی که پس از گذشت چند سال از توافق هسته‌ای کشورمان همه تعهدات خود را در زمین انجام داده است و در مقابل هیچ یک از وعده‌های طرف مقابل به گواه بانیان این توافق عملی نشده است. لذا از باب رسالت مطالبه‌گری دانشجویان بسیجی و پاسداری از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی نه غربی چند نکته به شرح ذیل را خاطر نشان می‌شویم:

۱. موضع‌گیری واحد دولت و ملت در برابر یاوه گویی‌های دشمن به خصوص از جانب آقای روحانی که خود از بانیان اصلی مذاکرات با آمریکاست را ارج می‌نهیم اما مگر در رویه آمریکا تا پیش از این غیر از این بود و یا زمینه این زیاده خواهی‌ها جز در دولت قبل آمریکا فراهم شده بود؟!

۲. اتخاذ سیاست شایسته در برابر "برجام" با توجه به غرض طرف مقابل در خصوص گروگان گرفتن برجام بدون عمل به تعهدات خود.

۳. عزم لازم برای تمهیدات لازم جهت مهار حربه‌های اقتصادی دشمن با توجه به اینکه حتی خود برجام هم در این زمینه کارایی نداشت و حالا هم برجام با احتمال لغو در هر لحظه امکان بهره برداری برای مناسبت اقتصادی را ندارد.

۴. پاسخ عملی لازم به دشمن در حمایت از مقاومت و تقویت برنامه فضایی و موشکی به منظور ناامیدکردن دشمن از عقب نشینی نظام از مواضع اصولی خود.

۵. مطالبه عمومی و دانشجویی از کسانی که با ابزارهای مختلف در فضای عمومی جامعه زمینه ساز بروز "خسارت محض" شدند امروز باید امروز پاسخگوی نتایج گفتار و کردار خود باشند. وحشت ترامپ از سپاه پاسداران نشان دهنده شکست مطلق اونها از دست نظام جمهوری اسلامی است.

ما به صراحت اعلام می کنیم که لجن پراکنی های ترامپ هیچ اثری ندارد چرا که ایران اسلامی کشوری عزتمند وقدرتمند است و سخنان بیهوده ترامپ درمورد سپاه پاسداران وملت ایران مردم را منسجم تر و متحد تر می کند. از این رو صهیونیستها وآمریکایی ها باید بدانند نظام قدرتمند اسلامی ایران یک قاسم سلیمانی دارد که در عراق و سوریه آن هارا به ستوه آورده و باید بدانند که ایران صدها قاسم سلیمانی در داخل مملکت وسپاه دارد.ما از تفکر امام راحل فهمیدیم که هیچ وقت آمریکا برای ما قابل اعتماد نخواهد بود ودر این باره قرآن می فرماید.«ولا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار(سوره هود آیه 113)»و هم اکنون از آمریکا ظالم تر،کسی وجود ندارد ما دربرابر هر تهدیدی جوابی شکننده می دهیم و سیلی محکمی بر صورت آنها خواهیم زد،مردم ایران بار دیگر ثابت خواهد کرد دوران بزن و در رو در جهان تمام شده است.

ایران اسلامی به هیچ عنوان جنگ طلب نبوده ونیست ،اما باید یادر آور این مسئله شد که دشمنان ما باید بدانند سپاه پاسداران ونیروهای مسلح جوابی دندان شکن به متجاوزین احتمالی خواهند داد و اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد وچنگ ودندان آمریکایی ها را در منطقه و جهان خورد خواهیم کرد.

«والسلام علی من اتبع المهدی(عج)»

کد خبر: 846853

وب گردی

وب گردی