گزینه مجمع نمایندگان استان اردبیل پیرامون انتخاب استاندار کیست؟

نماینده پارس آباد استان اردبیل با رد برخی گمانه زنی ها درباره انتخاب استاندار اردبیل گفت: استانداری می خواهیم که همه جانبه گرا ،توسعه گرا و معتقد به برنامه ها و سیاست های دولت باشد.

شکور پورحسین نماینده پارس آباد اردبیل در رابطه با آخرین اخبار پیرامون انتخاب استاندار اردبیل و گمانه زنی هایی که پیرامون برخی افراد از جمله عبادالله کامکار مطرح می شود در در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: علی رغم بومی بودن آقای کامکار این دوره سیاست وزارت کشور برانتخاب گزینه غیربومی است.

وی تصریح کرد : گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان اردبیل سید جواد نگارنده است که در جلسه ای که در وزارت کشور برگزارشد پیشنهاد انتخاب وی را دادیم.

پور حسین در ادامه گفت: استانداری می خواهیم که همه جانبه گرا، توسعه گرا،معتقد به برنامه ها و سیاست های دولت باشد و با توجه به تبادل مرز در اردبیل به این امور اشراف داشته باشد و بتواند یک شبکه غنی و توانمند برای جذب سرمایه گذاری و توسعه عدالت محور استان به وجود بیاورد و به توسعه پایدار استان کمک کند و همچنین با نمایندگان هم تعامل داشته باشد.

گفتنی است مجید خدابخش استاندار اردبیل در دولت یازدهم بود که در دولت دوازدهم به عنوان استاندار استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

در حال حاضر اقبال عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل است که با حکم وزیر سرپرست استانداری اردبیل معرفی شد.

900/902

کد خبر: 846856

وب گردی

وب گردی