تیم پاراتکواندوی ایران منتظر ویزای انگلیس

تیم ملی پاراتکواندو ایران که قرار بود برای شرکت در رقابتهای جهانی امروز عازم لندن شود، به دلیل عدم دریافت ویزا از سفارت انگلستان این سفر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، قرار بود تیم ملی پاراتکواندوی ایران امروز یکشنبه (23مهر) جهت شرکت در رقابتهای جهانی پاراتکواندو عازم لندن شود که به دلیل عدم صدور به موقع ویزا از سوی سفارت انگلستان، این سفر به روز سه‌شنبه موکول شد.

مسعود لشگری رییس انجمن پاراتکواندو در این باره گفت: وزن کشی رقابتهای جهانی پاراتکواندو روز چهارشنبه 26 مهر در لندن انجام می‌شود و تیم ایران برای شرکت در این رقابتها تا روز سه‌شنبه فرصت دارد تا با دریافت ویزا بتواند در رقابت‌های جهانی شرکت کند. البته ما تمام اقدامات لازم را برای حضور در این تورنمنت انجام دادیم و حتی بلیت تکواندوکاران را برای رور سه‌شنبه 25 مهر رزرو کردیم تا با دریافت به موقع ویزا در مسابقات حضور پیدا کنیم.

وی افزود: اگر تا فردا (دوشنبه) بتوانیم ویزای تکواندوکاران را از سفارت انگلستان در ترکیه دریافت کنیم، در رقابت‌های جهانی شرکت خواهیم کرد در غیر این صورت این سفر لغو خواهد شد.

لشکری از احمد نریمانی کلاس K42 وزن 75+، مهدی پوررهنما کلاس K44 وزن 75-، محمود جعفرزاده کلاس K42 وزن 75-، اصغر عزیری K44 وزن 75+ و سعید صادقیان K42 وزن 61- به عنوان ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های جهانی پاراتکواندو نام برد که هدایت این تیم را پیام خانلرنی (سرمربی) و مهدی احمدی (مربی) بر عهده دارد.

607

کد خبر: 846863

وب گردی

وب گردی