تجمع اعتراضی دانشگاهیان واحد اصفهان به سخنان رئیس جمهور آمریکا

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: رؤسای آمریکا در تمام جناح‌های سیاسی و فکری دنبال این بوده‌اند که بنیان نظام اسلامی را از بین ببرند، آنان می پنداشتند که می‌توانند با بهانه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) در تجمعی اعتراضی انزجار خود را نسبت به یاوه سرایی‌های رئیس جمهور آمریکا نشان دادند.

حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این تجمع اعتراضی که در جوار یادمان شهدای گمنام واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد گفت: امروز باید رسالت و تکلیف خود را با همه شرایط انجام داده و صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به گذشت نزدیک به 40 سال از انقلاب اسلامی ادامه داد: در طول این سال‌ها جبهه استکبار هنوز همان روند و توطئه‌ای را پیگیری می‌کند، که در طول این چند سال در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی و ... در طول تاریخ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به رهبری ایالات متحده آمریکا فکر می‌کنند با اعمال تحریم‌ها بتوانند علیه ملت ایران جنگ روانی ایجادکنند، درحالی که ملت ایران در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن عظمت خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها که رؤسای جمهور مختلف آمریکا در صدر سیاستمداران این کشور حضور پیدا کردند، هیچ تفاوتی در رأس نظام سیاسی آمریکا ایجاد نشده و اذناب و عمال دست‌نشانده آن‌ها در دیگر نقاط جهان نیز در حال حاضر هم غلام حلقه به گوش آمریکا هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: رؤسای آمریکا در تمام جناح‌های سیاسی و فکری دنبال این بوده‌اند که بنیان نظام اسلامی را از بین ببرند، آنان می پنداشتند که می‌توانند با بهانه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند، یک روز به بهانه هسته‌ای، روز دیگر حضور مستشاران و امروزه به دلیل دستیابی به تجهیزات نظامی، در حالی که سال‌های قبل، مقام معظم رهبری فرمودند: این‌ها به این بهانه می‌خواهند اصل و بنیان‌های نظام اسلامی را از بین ببرند.

وی ادامه داد: امت شهید پرور ایران اسلامی با تمام سلایق، نژادها و سلایق فرهنگی مثل امت واحده و رود خروشان در برابر این یاوه سرایی‌ها ایستاده است.

حجت‌الاسلام حیدری با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در چند روز اخیرافزود: این فرد با همان تفکر ناپاک و پلید به خود اجازه می‌دهد در باره خلیج همیشه فارس اظهار نظر کند و این خلیج را با نام دیگر معرفی کند اما بداند ملت ایران با همین حضورها، در صحنه بودن‌ها و هوشیاری ها، پاسخ دندان شکن و قاطعی به این یاوه‌سرایی‌ها خواهند داد.

وی با اشاره به این سخن شهید بهشتی که فرمود "آمریکا؛ از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" افزود: به توفیق الهی به زودی شاهد اضمحلال ابرقدرت‌هایی همانند آمریکا هستیم و ایالات متحده آمریکا هیچ راه چاره‌ای ندارد جز اینکه حکومت ولایی را به تمام معنا بپذیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در پایان با اشاره به هجمه‌های رئیس جمهور آمریکا علیه نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه نظام جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همانند خورشید تابان بوده و هرکجا و هر زمانی کشور احتیاج به پاسداری از انقلاب در عرصه‌های مختلف داشته، این نیروهای مخلص حضور داشتند و ملت ایران با حضور همیشه در صحنه از این نهاد انقلابی حمایت کرده و این پاسداران دلیر، در قلوب آن‌ها جای دارد.

شایان ذکر است در این تجمع بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) نیز بدین شرح قرائت شد:
«وَقَدْ مَکَرُوا مَکْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَکْرُهُمْ وَإِنْ کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ»

و آن ستمکاران بزرگترین مکر و مهمترین سیاست خویش را به کار بردند ولی مکر آنها پیش (قدرت و تقدیر) خدا (هیچ) است هر چند مکر (و سیاست) آنها به پایه‌ای باشد که کوهها بدان از جای کنده شوند.سوره ابراهیم 46

محرم عرصه فاش سازی نیرنگ کسانی است که در پی ریختن خون های دلاوران ملتزم به یاری از مظلوم واسلام، می خواستند حقانیت خود را به ثمر بنشانند و ندانستند که این مکتب، متصل به خداوندی است که «مَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» است.

آن ها همیشه در تاریخ به حماقت خود باخته‌اند و در ادوار مختلف، همگی برابر حقانیت اسلام بزرگ قد خم کرده و در تقابل فرهنگ های فطری جهاد، وحدت، نوع دوستی، یاری مظلومان و... تاب نیاورده اند.

رقص شمشیر ترامپ با ساز پول عربستان، کاری کرد که امروز آمریکا تنها تر از همیشه در جامعه بین الملل ظاهر شود. صحبت های بی خردانه رییس جمهورآمریکا تیشه به ریشه اعتبار این کشور در میان حامیان شرقی و غربی خود زده است تا این حد که تنها حامیان او کودک کشان و قاصبانی گشته اند که تکلیف آنان نیز در مجامع جهانی برهمگان پوشیده نیست و چه زیبا فرمودند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) که فریب دست‌های چدنی زیر پوشش مخملین را نخواهیم خورد ...

آنچه مسلم است تمدن و خرد ما ایرانیان است که از قدمت این تاریخ، درس ها و عبرت ها از این دست های چدنی پیدا کردیم و امروز زمانی است که ما به عنوان یک خانواده بزرگ با وجود تمام تفاوت های قومی، حزبی، گروهی و... کنار هم جمع شده ایم که به تقابل از عبور خطوط قرمزی چون نظام، میهن و پاسداران خدوم این مملکت در برابر زیاده گویی های تروریسم جهانی بپردازیم.

ترامپ کم سواد با خودشیفتگی ابلهانه اش به گونه ای از دموکراسی و آزادی در ایران صحبت می کند که خود درگیر واژه سرایی های عادت گونه است که مایه سلب آزادی است دچار نقض آشکار آزادی با دخالت در امور داخلی یک ملت خردمند و آگاه است که هرگز از یاد نمیبرد تاریخ استعماردیکتاتورهای خصمانه عدهای زیاده خواه را که حظورشان در هر جایی باعث سلب حقوق اولیه آن سرزمین خواهد شد.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، باورمند به حقانیت سرخ حسین و عدالت سبز مهدویت، دست دوستی خود را با هم پیمانان دگم اندیش و شیطان صفتی که تمامی سود خود را در تقابل با فرهنگ فطری ما می دانند از ریشه قطع و از این رابطه حقارت گونه، تحاشی کرده و باور خود به آزادگی را صرف این مبانی پوچ و دنیوی نخواهیم کرد.

کد خبر: 846936

وب گردی

وب گردی