نمایشگاه مطبوعات مجالی برای ارزیابی فعالیت یکساله رسانه ها است/فضایی برای تعامل رسانه ها

مدیر مسئول خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات باعث حضور اهالی رسانه در کنار یکدیگر است، گفت: این نمایشگاه فرصتی برای تعامل بهتر رسانه ها با یکدیگر و مجالی برای بررسی امور صنفی اصحاب رسانه است.

مهدی کیایی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره لزوم برپایی نمایشگاه مطبوعات، اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای تعامل رسانه ها با یکدیگر و دیدار اهالی رسانه است زیرا معمولا اهالی رسانه به علت مشکلات و دغدغه هایشان کمتر فرصت پیدا می کنند تا در کنار هم حضور داشته باشند.

وی افزود: نمایشگاه مطبوعات به عنوان یک جشنواره فرصتی برای تعامل بهتر رسانه ها با یکدیگر و در نهایت فرصتی را در اختیار اهالی رسانه قرار می دهد که به دنبال مطالبات خود و مشکلات صنفی شان باشند.

مدیر روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که مردم با صاحبان رسانه ها کمتر ارتباط دارند، نمایشگاه مطبوعات فرصت مناسبی برای مردم است تا بتوانند در فضای تعاملی خوبی با صاحبان رسانه دیدار کنند و بتوانند با تولید کنندگان اخبار رسانه ها ارتباط داشته باشند.

کیایی درباره ماهیت نمایشگاه مطبوعات در مقایسه با سال های اخیر گفت: این نمایشگاه مجالی را فراهم کرده که رسانه ها به صورت تخصصی در نمایشگاه حضور پیدا کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: در واقع نمایشگاه فرصتی برای ارزیابی یکساله رسانه ها فراهم کرده است و می توان امیدوار بود نمایشگاه مطبوعات سبب ارتقای کیفی رسانه ها و رشد و بالندگی شان شود.

502

کد خبر: 846964

وب گردی

وب گردی