برخورد جدی با فروشندگان تجهیزات پلیسی/ شوکر و افشانه فقط با مجوز

سردار حسین رحیمی درباره افزایش خرید و فروش تجهیزات پلیسی به ویژه در فضای مجازی گفت: پلیس تمام فعالیت های باندهای خرید و فروش لوازم و تجهیزات پلیسی را چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی رصد می کند و متخلفان به هوش باشند که با برخورد جدی پلیس در این زمینه روبرو خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز ،فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه پلیس با فروشندگان تجهیزات پلیسی برخورد می کند، افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت شوکر و افشانه با شرکت انتظام هماهنگی کنند.

وی افزود: افرادی که نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی و حفاظتی اعم از شوکر، افشانه و دستبند دارند می توانند درخواست خود را به پلیس پیشگیری ارائه کرده و یا مستقیما با شرکت انتظام که زیر نظر فرماندهی انتظامی فعالیت می کند مطرح کنند. تقاضای متقاضیان در شورا بررسی شده و نسبت به ارائه لوازم حفاظتی به آنها اقدامات لازم اجرا می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه استفاده از شوکر و افشانه بدون مجوز های لازم پلیسی و قضایی جرم محسوب می شود، ادامه داد: دریافت مجوز برای متقاضیان واجد شرایط کار سختی نیست و در یک جلسه نسبت به ارائه یا عدم ارائه این لوازم به افراد متقاضی تصمیم گیری می شود.

مهر

705

کد خبر: 846966

وب گردی

وب گردی