کرانچار: برانکو باید سرمربی بعدی کرواسی شود

سرمربی پیشین تیم ملی کرواسی و فعلی سپاهان معتقد است برانکو ایوانکوویچ تمام ویژگی‌های لازم را برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کرواسی را دارد.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از پایگاه اینترنتی ‌اسپورت کرواسی، تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی توانست با برتری برابر اوکراین به پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا برسد و در قرعه‌کشی فردا (سه‌شنبه) حریفش را خواهد شناخت.

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با سایت ‌اسپورت کرواسی درباره راهیابی این تیم به پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار کرد: من بازی کرواسی و اوکراین را دیدم. آن بازی در ایران پخش زنده شد. همه خوشحال هستیم که کرواسی توانست به پلی‌آف برسد. حالا همه امیدوار هستیم تا حضورمان در جام جهانی قطعی شود. به نظر من تیم به این شوک نیاز داشت که سرمربی خود را قبل از آخرین بازی برکنار شده ببیند. راستش فکر نمی‌کردم دالیچ در این مدت کم بتواند تاثیرگذاری مثبتی در تیم داشته باشد. خوشبختانه ما تیم متفاوتی را برابر اوکراین دیدیم. به نظر من تمام بازیکنان کرواسی هم‌دل شدند تا این تیم بتواند به پلی‌آف برسد. متاسفانه ما برابر فنلاند شکست بدی خوردیم و صعود مستقیم را از دست دادیم‌ هیچ کس باور نمی‌کرد که چنین اتفاقی رخ دهد.

سرمربی سپاهان درباره آینده مربیگری دالیچ در تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی، گفت‌: باید به این مربی زمان داد. اگر او بتواند کرواسی را به جام جهانی برساند کار بزرگی را انجام داده است. با این حال من فکر می‌کنم که اگر قرار است در آینده کرواسی پیشرفتی داشته باشد و کسی لایق نشستن روی نیمکت کرواسی باشد، آن شخص برانکو ایوانکوویچ است. برانکو تمام فاکتورهای لازم برای نشستن روی نیمکت کرواسی را دارد. او در تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشته است و از تجربیات بالایی برخوردار است. برانکو در پرسپولیس نتایج خوبی را کسب کرده است و او قطعا بهترین گزینه برای هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی است اما من این را برای زمان حال نمی گویم چون در حال‌ حاضر کرواسی یک مربی به نام دالیچ دارد که او هم مربی خوبی است و باید کارش را ادامه‌ دهد. البته اگر او نتواند کرواسی را به جام جهانی برساند، ممکن است مسیر جدیدی در فدراسیون فوتبال ایجاد شود.

قرعه‌کشی پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا فردا (سه‌شنبه) در زوریخ برگزار می‌شود و هشت تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت.

602

کد خبر: 847069

وب گردی

وب گردی