تجمع جامعه دانشگاهی واحد اراک در محکومیت اظهارات رئیس جمهورری آمریکا

دانشجویان، استادان وکارکنان دانشگاه آزاداسلامی اراک در محکومیت اظهارات جمعه شب ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اراک تجمع جامعه دانشگاهی واحد اراک در محکومیت اظهارات ریس جهموری آمریکا ، به همت معاونت دانشجویی فرهنگی،دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ، بسیج دانشجویی ،تشکل های سیاسی اسلامی و با همکاری اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اراک در محوطه شهرک دانشگاهی امیر کبیر برگزارشد.

اعضای هیأت رییسه، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و من هم یک سپاهی ام مواضع ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

در پایان این تجمع، بیانیه ای توسط بسیج دانشجویی واحد اراک قرائت شد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است؛ اعضای هیأت رییسه، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و واحد اراک ضمن محکوم کردن سخنان تکراری و بی‌محتوای رئیس جمهور آمریکا از پاسخ قاطع مسؤولان به این گستاخی‌ها تشکر کرده اعلام می‌دارد دولت دروغ‌گو، فریب‌کار و بدعهد آمریکا در چشم مردم ایران و جهان دیگر جایگاه خود را از دست داده و آمریکای امروز یک آمریکای منزوی است.

کد خبر: 847077

وب گردی

وب گردی