«87 متر» از فردا به خیابان می رود

تیم تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن‌های داخلی در حال انجام است و از فردا این تیم تصویربرداری لوکیشن‌های خیابانی را تصویربرداری خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌عمومی سریال، تاکنون طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده، تولید این مجموعه پیش رفته است. سریال «۸۷ متر» از دو ماه پیش تصویربرداری خود را آغاز کرده است.

« ۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردَوَرانی و خلیلی است. علیرضا پوردَوَرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند، اما روز اسباب کشی متوجه می شوند خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردَوَرانی ها به خانه رسیده اند و وسایلشان را در خانه گذاشتهاند اما با رسیدن خانواده پوردَوَرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود...

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، علی طالب لو و نیما نوری زاده از بازیگران سریال ۸۷ متر هستند. عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان رضا مسعودی، مدیر تولید حسن آقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، فیلمبردار بابک ابرغانی، طراح گریم، محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لباس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.

مجموعه تلویزیونی« ۸۷ متر»کاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

501

کد خبر: 847104

وب گردی

وب گردی