ماجرای نامه فدراسیون جهانی بوکس در خصوص استعفای ناطق چیست؟/ این بار پای یک خودی در میان است!

در حالی این روزها صحبت‌هایی در مورد استعلام فدراسیون جهانی بوکس در مورد برکناری ناطق نوری در رسانه‌ها مطرح است که شنید‌ها حاکی از آن است که شیطنت یکی از اعضا خانواده بوکس باعث به وجود آمدن این حواشی خود ساخته شده است.

به گزارش ایسکانیوز، طی چند هفته گذشته وزارت ورزش و جوانان در نامه ای به 5 فدراسیون کشورمان زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست آنها را اعلام کرد. طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان تاریخ ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس از ۱۱ تا ۲۴ مهرماه جاری اعلام شده است. در واقع امروز(دوشنبه) آخرین روزی است که مدعیان کسب کرسی ریاست فدراسیون بوکس می‌توانند ثبت نام به عمل بیاورند.

اما مهمترین و عجیب‌ترین شایعه‌ای که این روزها در مورد بوکس مطرح شده این است که، طی یکی دو روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص استعلام فدراسیون جهانی بوکس از برکناری ناطق نوری در رسانه‌ها مطرح شده، اما این موضوع مربوط به حدود 2 ماه پیش است، زمانی که ناطق نوری با مراجعه به وزارت ورزش و جوانان استعفای خود را مطرح کرد اما این موضوع این روزها به طور عجیبی و بدون دلیل مطرح شده و دغدغه‌های جدیدی را برای اعضا خانواده این رشته به وجود آورده است، اما اصل ماجرا این است که از وزارت ورزش خبر می‌رسد یکی از کارمندان وزارت ورزش که با فدراسیون بوکس نیز همکاری داشته این موضوع را با فدراسیون جهانی در میان گذاشته و آنها نیز با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک خواستار توضیح شد‌ه‌اند.

البته کمیته ملی المپیک نیز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی که رونوشت آن به وزارت ورزش نیز ارسال شده، اعلام کرد ناطق نوری از سمت خود استعفا داده و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات بوکس وجود ندارد.

در واقع این بی اخلاقی‌ها بارها در ورزش کشور ما رخ داده و سرانجام پس از کنکاش فراوان مسئولان مربوطه؛ ثابت شده تمام مشکلات بین المللی که برای برخی از فدراسیون ها در ادوار گذشته به وجود آمده یک سوی آن ارتباط مستقیمی به داخل کشور دارد و پای یک خودی در میان بوده و در واقع با ارائه اطلاعات دروغین به فدراسیون جهانی برای ورزش کشورمان مشکلات زیادی را به وجود آورده‌اند، این بی اخلاقی این بار در بوکس ایران رخ داده و حالا شاهدیم که حواشی خودساخته و انتقال آن به رسانه‌ها فقط برای برهم زدن فضای انتخابات است.

به هر حال با رفتن احمد ناطق نوری، برخی از افراد که منافع آنها در فدراسیون تامین بوده دیگر منافعی نخواهند داشت و با این رفتار در تلاش هستند که فضای انتخابات برهم خورده و در پایان همه چیز به سود خودشان تمام شود و با انتخاب گزینه خود همچنان در راس قدرت در فدراسیون بوکس باقی بمانند.

ناگفته نماند که احمد ناطق نوری سال‌ها برای بوکس ایران زحمت کشیده و پس از 28 سال با تمایل شخصی از ریاست فدراسیون استعفا داده و در واقع برکناری در کار نبوده و تمام اسناد آن موجود است، اینکه برخی از افراد برای چه و با چه هدفی این حاشیه را برای بوکس ایران درست کرده‌اند برای همه خانواده بوکس و اصحاب رسانه مثل روز روشن است. به هر حال امیدواریم که مسئولان ورزش کشورمان با چنین افرادی که اطلاعات دروغین به مسئولان فدراسیون جهانی ارائه می‌کنند برای یک بار هم که شده برخورد جدی کنند تا دیگر در ورزش کشورمان با چنین معضلاتی روبرو نباشیم.

607

کد خبر: 847137

وب گردی

وب گردی