پیام تشکر ساکت از مسئولان تبریزی

با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های فوتسال آسیا در تبریز، دبیرکل فدراسیون از میزبانی استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت گفت: با توجه به برگزاری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا در تبریز، شاهد تلاش ارزشمند و همه جانبه جمشید نظمی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه همکاران‌شان، مسئولان و همکاران پرتلاش در هیئت فوتبال آذربایجان شرقی (ششگلانی و جابری)، نمایندگان اعزامی فدراسیون و دیگر مسئولان استان از جمله تلاش ارزشمند باشگاه مس سونگون در میزبانی استاندارد و موفق مسابقات در بدو شروع، مراتب سپاسگزاری فدراسیون فوتبال و مسئولین فوتبال کشور را به این عزیزان اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری موفق این رویداد بین‌المللی نشان داد که استان‌های ما با توان، تدبیر و پرتلاش برای موفقیت فوتبال کشور تلاش می‌کنند.صمیمانه از این عزیزان تشکر می‌کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همچنین جیسینگ (نماینده ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا) از کشور مالزی در ملاقاتی با من، مراتب تشکر خود را با شروع مسابقات اعلام کرد و ما مفتخریم که رویکرد فدراسیون، تمرکز زدایی و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل استان‌ها در برگزاری مسابقات است.

ساکت تصریح کرد: صمیمانه از تلاش‌های همکاران در اداره کل ورزش جوانان، هیئت فوتبال استان، استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، یگان ویژه، آتش‌نشانی، اورژانس، اتوبوسرانی، صداو سیما، مطبوعات، خبرنگاران و هواداران غیور تبریزی تشکر و قدردانی می‌کنم و از اینکه زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان صمیمانه همیار برگزاری مسابقات است، مراتب تشکر و تقدیر خود را از دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعلام می‌کنیم.

602

کد خبر: 847168

وب گردی

وب گردی