تجمع اعتراضی دانشگاهیان واحد اردبیل علیه سخنان ترامپ

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تجمع اعتراضی سخنان اخیر ترامپ علیه کشورمان را محکوم کردند.

به گزارش ایسکانیوز، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: تلقی استکبار از امضای برجام، آغاز راهی بود که انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم شود.

حجت‌السلام علی‌پور افزود: ایستادگی جمهوری اسلامی بر اصول، ارزش‌ها و منافع ملی، موفقیت‌های پی در پی جبهه مقاومت، افزایش قدرت و توان بازدارندگی نظام با آزمایش موشک‌ها، رویای تسلیم ایران را به کابوسی وحشتناک برای آنان مبدل ساخت.

وی بیان کرد: اعضای سپاه و بسیج، تک تک انقلابیون دیروز و امروز نهضت عاشورایی امام خمینی در ایران و سراسر منطقه جهان اسلام هستند و برای ادای تکلیف در ضربه زدن به منافع استکبار در جای جای جهان و محور صهیونیست تنها منتظر اشاره‌ای از امام خود هستند.

معاون نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تاکید بر یکپارچگی مردم ایران بعد از سخنان ترامپ اظهار داشت: سخنان گستاخانه و بی‌خردانه رئیس‌جمهوری پریشان ‌خاطر آمریکا بعد از جنگ روانی، رجز‌خوانی و خط و نشان کشیدن‌های چند روز گذشته و تروریست خواندن ملت ایران، آخرین میخی بود که بر تابوت اعتماد به آمریکا و دولتمردان آن کوبیده شد.

در بیانیه تشکل های دانشجویی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بر محکومیت سخنان سخیف و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران اسلامی تاکید شد.

همچنین در این بیانیه آمده است: قریب به ۴۰ سال است که شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران استوار است و در طول این مدّت دشمنان جمهوری اسلامی از هیچ گونه دشمنی و توطئه علیه جمهوری اسلامی و نهاد های انقلابی دریغ نکرده اند.

صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در راستای سلطه گری و چپاول مظلومان جهان و تبدیل دنیا به دهکده جهانی نقشه های شوم و پلید خود را در دنیا و به ویژه در بین کشور های جهان سوم به اجرا در می آورد.

کد خبر: 847242

وب گردی

وب گردی