نباید بیخود امیدوار باشیم/ پرسپولیس می‌توانست قهرمان آسیا شود اما طارمی، تیم را نابود کرد/ پرسپولیسی‌ها باید آسیا را فراموش کنند و به فکر دربی باشند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها باید آسیا را فراموش کنند و به فکر دربی و جام حذفی باشند و سعی کنند مصدوم نشوند تا دربی را هم از دست ندهند.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد دیدار فردا (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نمی‌توان بیهوده امیدوار بود. با توجه به اینکه در بازی رفت 4 گل خوردیم و همچنین نبود بازیکنانی مانند مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی نباید بیخود امیدوار باشیم چون نمی‌توانیم شکست سنگین بازی قبل را تلافی کنیم. در خوشبینانه‌ترین حالت می‌توان توقع داشت بازی را فقط ببریم تا کمی از غم شکست دیدار رفت کم شود.

وی ادامه داد: هیچ امیدی وجود ندارد و ما باید واقع‌بین باشیم. هر چند در فوتبال هیچ چیزی بعید نیست ولی تنها باید یک معجزه اتفاق بیفتد تا پرسپولیس صعود کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت مهدی طارمی به دلیل شکایت باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه گفت: ضربه اصلی را طارمی به تیم زد. او روی ندانم‌کاری و جوانی کاری کرد که پرسپولیس این‌چنین از نظر روحی و نفری تضعیف شود و امید صعود به فینال از بین برود. این پرسپولیس می‌توانست به راحتی به فینال برود و حتی قهرمان آسیا شود اما طارمی، تیم را نابود کرد.

کرمانی‌مقدم درباره دربی 85 پایتخت که روز 4 آبان برگزار می‌شود، تصریح کرد: شکست احتمالی و حذف از آسیا می‌تواند روی کیفیت پرسپولیس در دربی هم تأثیر منفی بگذارد. به نظرم پرسپولیسی‌ها باید آسیا را فراموش کنند و به فکر دربی و جام حذفی باشند و سعی کنند مصدوم نشوند تا دربی را هم از دست ندهند.

604

کد خبر: 847282

وب گردی

وب گردی