پایان سوءتفاهم میان حدادی و فدراسیون دوومیدانی/ اهدای پاداش ۵۰ میلیونی به قهرمان پرتاب دیسک آسیا

جلسه سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی در خصوص بررسی وضعیت احسان حدادی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی در خصوص بررسی وضعیت احسان حدادی، پرتابگر طلایی دیسک آسیا صبح امروز دوشنبه (24 مهر ماه) با حضور مجید کیهانی رئیس فدراسیون و احسان حدادی برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر در مورد وضعیت موجود و برنامه ریزی‌های آینده، پاداش 500 میلیون ریالی قهرمانی پرتاب دیسک رقابت‌های دوومیدانی آسیا (2017 هند) که وعده فدراسیون بود به نمایندگی از شرکت آسان پرداخت (حامی مالی فدراسیون) به نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن اهدا شد.

تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم های ملی در خصوص مسائل مطرح شده در این نشست اظهار داشت: موضوع مهم بررسی وضعیت و برنامه‌های حدادی برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو امروز در جلسه سازمان تیم های ملی با حضو رئیس فدراسیون دو و میدانی پیگیری و خوشبختانه نتایج خوبی در در پایان این نشست حاصل شد. با توجه به کسب موفقیت‌های اخیر حدادی در مسابقات آسیایی و رقابت های لیگ ایران تمام تلاش فدراسیون بر این است که تنها مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک و مرد طلایی پرتاب دیسک بازی های آسیایی افتخارات خود را تکرار کند.

وی گفت: قرار شد تا فرصت باقی مانده به آغاز بازی های آسیایی جاکارتا برنامه های اولیه حدادی را در اولویت امور قرار بدهیم. بر همین اساس احسان هفته آینده با هدف حضور در مسابقات دوومیدانی به ایالت لوییزیانا آمریکا سفر می کند و پس از بازگشت برنامه های تمرینی فصل زمستان را پیگیری خواهد کرد. در این فاصله قرار است سازمان تیم‌های ملی با بررسی های لازم چند گزینه را برای مربیگری حدادی فراهم سازد و پس از موافقت طرفین، وضعیت هدایت حدادی تا بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو نیز مشخص شود.

غیاثی در پایان ضمن ابراز رضایت از نتیجه این نشست عنوان کرد: خوشبختانه با رضایت کامل ما از عملکرد مطلوب حدادی در مسابقات انجام شده و نظر مساعد فدراسیون از این حیث، رضایت احسان نیز نسبت به بررسی وضعیت او جلب و سوء‌تفاهم هایی که پیش آمده بود با بحث و تبادل نظر در در این جلسه حل شد که جای خوشحالی هم دارد. در پایان این نشست پاداش 500 میلیون ریالی او نیز که وعده فدراسیون بود اهدا شد. حدادی نسبت به شرایط فعلی دوومیدانی ایران و برنامه های فدراسیون که موجب شد نتایج خوبی را در رقابت های لیگ باشگاه ها به ثبت برساند از رئیس فدراسیون قدردانی کرد . امیدوارم حدادی باز بتواند در میادین بزرگی چون بازی های آسیایی و المپیک افتخارآفرینی کند.

602

کد خبر: 847298

وب گردی

وب گردی