پژمانفر: افزایش قیمت اتوبوس برای زائرین اربعین غیر قانونی است

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : در خصوص مراسم اربعین بعضی از کارها غیر قانونی است مثل افزایش قیمت اتوبوس ها برای رفتن به مرز که ما در این مسائل با متخلفان برخورد می کنیم.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد هزینه های اخذ شده برای ویزای اربعین گفت: بخشی از این هزینه ها که مربوط به کشور عراق است از زائران گرفته می شود اما باقی هزینه ها را مثل بیمه و مبلغی که برای هلال احمر است برای موضوع اربعین یا اخذ نشود و یا به حداقل هزینه برسد که ما خودمان سنگ اندازی در راه رفتن زائران که تاثیرات مهمی در دنیا دارد، نداشته باشیم.

وی با اشاره به بعضی از کارها که برای اربعین انجام می شود و غیر قانونی است اظهار داشت :بعضی از کار ها غیر قانونی است مثل افزایش قیمت اتوبوس ها برای رفتن به مرز که ما در این مسائل با متخلفان برخورد می کنیم.

پژمانفر تصریح کرد: ما انتظار داریم همه دستگاه ها بتوانند کمک کنند اربعین با شکوه و با کم ترین هزینه برای مردم ما برگزار شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد نقش دولت برای اربعین حسینی گفت: طبیعتا نقش دولت نقش حساسی است که هم بتواند از زائران در اربعین کمک و حمایت بکند تا بیشترین افراد در این حرکت شرکت کنند.

وی تصریح کرد: دولت دارای نقش بی بدیلی است و در این حرکت وزارت کشور و راه و همه کسانی که بتواند کاری بکنند اگر از کمک مضایقه بکنند جفا کرده اند.

303

کد خبر: 847404

وب گردی

وب گردی