امیری: روح الله حسینی برای پول های بوکس دندان تیز نکرده است/ رییس فدراسیون باید از خانواده بوکس باشد

سرمربی اسبق تیم ملی بوکس گفت: کسی که به ریاست فدراسیون می رسد باید از خانواده بوکس باشد تا با درد این رشته را بشناسد.

همایون امیری در گفت و گو با ایسکانیوز گفت : در بین کاندیدایی که جهت ریاست فدراسیون بوکس ثبت نام کرده اند فقط روح الله حسینی و حسین ثوری از خانواده بوکس هستند و بقیه کاندیدا سابقه ای در این رشته ندارند، برای مدیریت در ورزش مشتزنی باید خاک خورده این ورزش بود تا مشکلات و زیر و بم های بوکس را بشناسد و بتواند درد این رشته را شناسایی کند.

وی افزود: روح الله حسینی فردی تحصیلکرده در بوکس است که تمام مراحل بوکسوری ، مربیگری و مدیریت کلان در سطح بوکس را طی کرده است و می تواند با توجه به شناختی که از بوکس دارد باعث پیشرفت این رشته رزمی در آینده شود.

امیری در مورد خدمات روح الله حسینی خاطرنشان کرد: او اردوهای تیم ملی را با هزینه شخصی اش برگزار کرده ولی هنوز از فدراسیون هزینه ای بابت این اردو ها دریافت نکرده و به خاطر عرقش به بوکس حاضر به انجام چنین کاری شده است و به طور قطع اگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود ، احتیاج به پول فدراسیون ندارد و به فکر توسعه بوکس خواهد بود.

وی همچنین از دیگر اقدامات حسینی در ورزش مشتزنی یادآور شد: در زمان حضور ایشان در فدراسیون، استعدادیابی در رده های پایه و انجام المپیاد های رده های پایه صورت گرفت و به طور قطع بوکس ایران در صورت ادامه دار بودن این اقدامات در آینده نزدیک نتیجه خواهد گرفت.بنابراین حسینی را فردی شایسته برای ریاست فدراسیون می دانم.

امیری با اشاره به ثبت نام افشین داوری سرپرست فدراسیون برای ریاست گفت: امیدوارم که داوری به فکر منافع بوکس باشد و حضورش به عنوان سرپرست و حمایت های وزارت ورزش، تاثیری در انتخابات ریاست بوکس نداشته باشد.

کد خبر: 847415

وب گردی

وب گردی