کیوسک های مزاحم در سطح شهر یاسوج به مناطق پیرامونی منتقل شدند

نماینده مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضردر سطح شهر و نقاط مرکزی و پرجمعیت کیوسکی وجود ندارد که سبب سد معبر و مزاحمت شهروندان شود.

غلام محمد زارعی نماینده مردم یاسوج با اشاره به جمع آوری کیوسک های مزاحم در سطح شهر یاسوج در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: درحال حاضر در سطح شهر و نقاط مرکزی و پر جمعیت دیگر کیوسکی وجود ندارد که سبب سد معبر و مزاحمت شهروندان شود.

وی با بیان اینکه مجوز این کیوسک ها را شهرداری و شورای شهر می دهدافزود:این کیوسک ها که با رعایت اصول زیباسازی به مناطق پیرامونی شهرانتقال یافته و اصولا به فروش اقلامی چون مواد غذایی و پوشاک می پردازند.

وی در ادامه گفت: وانت های سیار میوه فروشی نیز در ورودی شهر وجود دارند که باعث ترافیک و راه بندان میشوند و بزودی در جلسه ای که در هفته جاری برای ساماندهی این شرایط تشکیل می شود تصمیم گیری نهایی در ارتباط باوانت های سیار گرفته خواهد شد.

نماینده یاسوج هم چنین تصریح کرد :بازار سنتی بزرگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست احداث است که برای تجمیع جمعه بازارها و دستفروشان محلی با فضاهای مختلفی پیش بینی شده است که افتتاح و بازگشایی آن می تواند مشکل سد معبر برای شهروندان را بخصوص در روز جمعه رفع کند.

گفتنی است در سالهای گذشته در سطح شهر یاسوج کیوسکهایی وجود داشتند که باعث ایجاد سد معبر و مزاحمت برای شهروندان می شدند و بعضی از این کیوسکها فاقد مجوز بودن اما خوشبختانه در حال حاضر این مشکل رفع و این کیوسک ها به اطراف شهر و مناطق در دسترس منتقل شدندکه بارترافیکی را کم و مشکلاتی مثل سد معبر را برای شهروندان یاسوجی از میان بردند.

خبرنگار: ندا فراهانی

902/900

کد خبر: 847431

وب گردی

وب گردی