پاشازاده: مجیدی حلقه گمشده استقلال و بهترین گزینه برای دستیاری شفر است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فرهاد مجیدی حلقه گمشده استقلال و بهترین گزینه برای دستیاری سرمربی جدید این تیم است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون نساجی، مهدی پاشازاده، سرمربی نساجی مازندران پس از پایان بازی با مس کرمان برتری ۲ بر یک مقابل میزبان در کنفرانس خبری رو به خبرنگاران گفت: بارها گفتم و باز هم می‌گویم وینفرد شفر تازه به استقلال آمده و نیاز به زمان دارد که بتواند برنامه‌هایش را در این تیم دیکته کند. بنابراین خیلی غیرمنطقی و غیر حرفه ای است که بخواهیم با یک بازی این مربی کارنامه دار آلمانی را نقد کنیم.

وی ادامه داد: کار کردن در استقلال با سایر باشگاه‌ها فرق می‌کند. خیلی هم فرق می‌کند و باید کنار شفر آلمانی یک مربی شناخته شده و آشنا به محیط فوتبال ایران که مورد وثوق هواداران استقلال هم باشد قرار بگیرد.

پاشازاده افزود: البته من قصد دخالت در امور استقلال را ندارم و فقط به عنوان یک هوادار قدیمی این تیم پیشنهاد می‌کنم مدیران استقلال هر چه زودتر فرهاد مجیدی را بیاورند چون او بهترین گزینه و حلقه گمشده استقلال است. به هر حال بودن فرهاد خیلی می تواند کمک حال شفر و این تیم باشد. مهم تر آن که هواداران استقلال هم همین را می خواهند و می توان روی خواسته این عزیزان بیشتر فکرو تامل کرد.

602

کد خبر: 847477

وب گردی

وب گردی