پنج مصدوم بر اثر تصادفی در محور نهاوند- فیروزان

فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند از تصادف یک دستگاه سواری پیکان و وانت بار در محور نهاوند- فیروزان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ روح اله گمار در تشریح این اظهار کرد: ساعت ١٨:٣۰ امروز تصادف بین سواری پیکان و وانت بار در محور فیروزان به نهاوند در کیلومتر ٨ محور نهاوند- کنگاور نرسیده به تقاطع روستای وهمان پنج مصدوم برجای گذاشت که همگی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: علت این تصادف سهل انگاری و تجاوز به چپ سواری پیکان بوده که به لاین مخالف رفته و از روبرو با وانت بار برخورد می‌کند و به این صورت سه سرنشین سواری پیکان و دو سرنشین وانت دچار حادثه شده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه راه‌های پلیس راه نهاوند در حدود ١۵ کیلومتر جاده چهارخطه به صورت غیرمجزا داریم که شاهد تصادفات بدی در این محور هستیم تصریح کرد: با مسئولان شهرستان رایزنی‌های زیادی برای جداسازی دولاین با قرار دادن نیوجرسی در قسمت وسط داشتیم تا بتوانیم از این تصادفات رخ به رخ و شدید جلوگیری کنیم اما متاسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

گمار خاطرنشان کرد: تنها راه حل در این محور استفاده از نیوجرسی برای جداسازی این مسیر است. همچنین به علت وجود روستاهای پایین دست جاده اکثر تصادفات به علت رفتن رانندگان به داخل فرعی مسیر روستاها اتفاق می افتد و راه حلی جز استفاده از زیرگذر ندارد.

وی با بیان اینکه به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم بنابراین از مسئولان تقاضا داریم سریع‌تر اقدامات لازم را برای جلوگیری از این تصادفات انجام دهند در گفت و گو با ایسنا یادآور شد: در سه کیلومتری نرسیده به نهاوند به ویژه ابتدای کفراج هم شاهد این تصادفات بودیم که با مساعدت مسئولان و اقدامات انجام شده و نصب نیوجرسی در این محور خوشبختانه تصادفات به صفر رسیده است.

901

کد خبر: 847515

وب گردی

وب گردی