سردار جلالی: ابزار رسانه می‌تواند ماهیت و روح جنگ‌ها را تغییر دهد

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: مروز رسانه‌ها و افکار عمومی نقش بسیار موثر‌تری داشته و توانسته‌اند از نقش مردم در جنگ‌ها بکاهند و ابزار رسانه می‌تواند ماهیت و روح جنگ‌ها را تغییر دهد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز دومین همایش توسعه پایدار و پدافند غیر عامل صبح امروز(سه شنبه ٢٥مهر) در وزارت کشور آغاز شد. در این همایش سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل و سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور حضور دارند.
قرار است در این همایش دو روزه به بررسی راهکارهای پیشگیری از وقوع بحران و همچنین بررسی تهدیدات مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل و نقش آن در توسعه پایدار کشور پرداخته شود.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل در این همایش، گفت: در گذشته مردم نقش موثری در جنگ‌ها داشتند و کشور‌ها سعی می‌کردند از طریق کشتن مردم بر کشور رقیب برای تسلیم شدن فشار وارد کنند.

وی اضافه کرد: اما امروز رسانه‌ها و افکار عمومی نقش بسیار موثر‌تری داشته و توانسته‌اند از نقش مردم در جنگ‌ها بکاهند و ابزار رسانه می‌تواند ماهیت و روح جنگ‌ها را تغییر دهد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل خاطر نشان کرد : مردم عالی ترین سرمایه ما هستند که پدافند غیرعامل از آنها باید حفاظت کند.

همچنین در این همایش سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور بیان داشت: احساس من این است که ما باید یک فهم مشترک از پدافند غیر عامل داشته باشیم و اگر این نیاز را درک کنیم می‌توانیم به سمت اهداف پدافند غیر عامل حرکت کنیم.

303

کد خبر: 847583

وب گردی

وب گردی