انجمن علمی بتن ایران از دکتر علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول در حسن برگزاری باشکوه پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن در این دانشگاه تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن ((بزرگداشت استاد حامی)) 29 شهریور سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول، انجمن ملی بتن ایران در لوح سپاسی از علیرضا اسفندیاری مقدم رئیس واحد علی آبادکتول تشکر کرد.

در متن لوح آمده است: «با افتخار و به پاس قدردانی از همراهی ارزشمند و دلسوزانه حضرتعالی در برگزاری باشکوه پانزدهمین همایش روز بتن بزرگداشت استاد احمد حامی، مهرماه 1396، نهمین کنفرانس ملی بتن ایران و پانزدهمین دوره مسابقات ملی روز بتن به رسم یادبود و تقدیر، این لوح تقدیم حضورتان می گردد.

انجمن بتن ایران امیدوار است توسعه پرشتاب دانش و صنعت بتن کشور همچنان با بهره مندی از خدمات ارزشمند حضرتعالی ادامه یابد.»

در این دوره از مسابقات که 95 تیم از 81 دانشگاه دولتی و آزاد و 14 تیم در بخش حقوقی از سراسر کشور شرکت کرده بودند در چهار بخش مختلف به رقابت پرداختند. در بخش سازه محافظ تخم مرغ (EPD) که با حضور 14 تیم برگزار شد مقام های اول تا سوم را به ترتیب دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، دانشگاه قم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز کسب کردند.

در بخش بتن سبک هدفمند دانشجویی که با حضور 38 تیم برگزار شد؛ مقام اول را دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند، مقام دوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و مقام سوم را دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از آن خود کردند.

در بخش سبک خمشی که با حضور 14 تیم برگزار شد؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به مقام های اول تا سوم دست یافتند. در بخش بتن پرمقاومت که با شرکت 29 تیم انجام شد؛ مقام اول را دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، مقام دوم را دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مقام سوم را دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کسب کردند.

کد خبر: 847612

وب گردی

وب گردی