حججی «سید» شهدای مدافع حرم است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: می‌توان از شهید سر جدای مدافع حرم محسن حججی به عنوان «سید» شهدای مدافع حرم نام برد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید محمد شاهچراغی شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهید حججی در حاشیه مراسم گرامیداشت وی در سمنان، با بیان اینکه حججی، سید شهدای مدافع حرم است، بیان داشت: کاری که وی صورت داد، برای همیشه در تاریخ اسطوره های انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی افزود: همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم نزد خداوند و مردم عزیز و بزرگ‌ هستند اما کاری که حججی انجام داد با آن چهره مصمم و با اراده، کاری بس شگرف و خاص بود که نشان از ولایتمداری و تدین این جوان است.

امام جمعه سمنان، با بیان اینکه امروز باید از جوانان مدافع حرم به مثابه سردمداران ولایتمداری یاد کرد، افزود: شهید حججی ایران و ملت بزرگ ایران را در اوج جوانی و البته تدین، عزیز و سربلند کرد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه اگر امروز عزت و اقتداری برای ایران در دنیا و منطقه متصور هستیم از برکت خون شهدا است، تاکید داشت: در وصف شهدا نمی‌توان حق مطلب را ادا کرد چرا که امروز هر آنچه داریم از برکت خون این عزیزان و مجاهدت رزمندگان اسلام است.

وی درباره عزتمندی شهدا به خصوص شهید حججی، تاکید کرد: این که رهبر معظم انقلاب اسلامی به مثابه رهبر شیعیان جهان، بر سر بالین شهیدی بگویند «شهید حججی حجت خداوند برای ما بود» قطعا نشان می دهد که این شهید والا مقام، دارای ارزشی خاص هستند.

/900900

کد خبر: 847619

وب گردی

وب گردی