جایگاه ملوان در لیگ برتر است/ داوران باید در امنیت کامل قضاوت کنند

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت:ملوان تیم بزرگ و قدیمی فوتبال ایران است و هدف ما صعود به لیگ برتر کشور است، جایگاه ملوان اینجا نیست و باید در لیگ برتر باشد.

نادر دست نشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص بازی ملوان مقابل آلومینیوم اراک گفت:بازی بسیار سخت و سنگینی برای هر دو تیم بود و تیم اراکی در 5 بازی قبلی خود شکست نخورده بود و بازیکنان من توانستند با در اختیار گرفتن کنترل زمین، نبض بازی را در دست بگیرند و به گل برتری دست یابند البته باید گفت بازیکنان ملوان موقعیت های بیشتری برای گل زنی داشتند که به دلیل جوان بودن و کم تجربگی موفق به گل زنی های بیشتر نشدند.

وی در خصوص بازی با ایران جوان بوشهر تصریح کرد: تیم بوشهری همیشه از تیم های عالی و بدون ادعا لیگ یک بوده و فوتبال زیبا و عاقلانه ای بازی می کنند و من فکر می کنم که ما در آنجا بتوانیم فوتبال خوبی را ارایه دهیم و برنده زمین بازی را ترک کنیم، هدف ما کسب 3 امتیاز بازی و ارتقای جایگاه ملوان در لیگ یک است.

دست نشان خاطر نشان کرد: ملوان تیم بزرگ و قدیمی فوتبال ایران است و هدف ما صعود به لیگ برتر کشور است، جایگاه ملوان اینجا نیست و باید در لیگ برتر باشد.

سرمربیر تیم ملوان در پاسخ به این ‌سوال که در ۹ هفته سپری شده از لیگ، داوری‌ها به چه صورت بوده است؟ عنوان کرد: متاسفانه امسال درلیگ یک نسبت به سال های گذشته سطح داوری ها بسیار ضعیف بوده و شاهد اشتباهات زیادی از از داوران بوده ایم و این به کیفیت لیگ یک ضربه وارد می کند ، من امیدوارم تا اشتباهات داوری در ادامه لیگ کمتر شود تا فوتبال زیباتری از تیم ها در لیگ یک شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود:باید امنیت را در استادیوم ها بیشتر کرد تا در قضاوت داوران تاثیر نگذارد، داوران باید در امنیت کامل و به دور از فشار و توهین بتوانند قضاوت کنند.

602

کد خبر: 847633

وب گردی

وب گردی